axelinas

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Axelina Johansson - 15 november 2010 23:18

Nu måste jag verkligen plugga matte! Vi har prov imorrn, men jag orkar verkligen inte! Jag bryr mig inte, -.- Ingen bra förebild när det gäller att plugga, det erkänner jag men mina betyg från grundskolan säger något annat ;)

Haha, men det var "Pernillas" förtjänst, Axelina är lite latare x)

Nä, nu får jag ta och sätta igång!


Go'natt på er :* <3

Av Axelina Johansson - 15 november 2010 22:29

Är dom underbara, eller är dom underbara?! :D

 

 

  

 

 

Idag gick det andra avsnittet av "pensionärsjävlar", men det var dock första gången jag såg på det. Och jag ÄLSKAR det!^^ De är ju hur underbara som helst.

Verkligen en förebild för mig, jag vill också vara en cool gammal tant när jag blir tant! :p Programmet har fått riktigt bra respons och ni som inte redan har sett det ni får ta och göra det. Jag kan nästan garantera att ni inte kommer att bli missnöjda! :D


Av Axelina Johansson - 15 november 2010 20:21



I helgen så visade en kompis till mig det här klippet. Först satt vi och skrattade åt det, sedan så började vi fundera på om man ska skratta eller tycka synd om honom? ;o

Jag menar, det är hemskt! Han kan VERKLIGEN inte kontrolera sig, men det är inte bara det som jag tycker är "synd". Fyfan säger jag bara vad elakt av hans bror att filma det här, och sedan lägga ut det! Det är jävligt lågt, men samtidigt, jag erkänner att först tyckte jag att det var lite kul^^

Men vad tycker ni, ska man skratta eller tycka synd om killen?


Av Axelina Johansson - 15 november 2010 18:28

Ingen skola idag! (Y) Passar perfekt, för jag planerade att jag skulle ta tag i "gymnasiumbytet" idag. Så jag ringde rektorn på den andra skolan, men han sarade inte ;o Jag ringde till receptionen också, men de bad mig bara att återkomma. Jag är gött irriterad nu om man säger så!

Men jag får fortsätta imorrn, för jag måste verkligen ha tag i honom!


Dagen har bara flygit förbi, jättefort :o Det känns inte som om jag har fått ut så mycket av dagen. Började med en långpromenad, efter det så tog jag tag i ringandet, vilket inte blev så lyckat..

Jag har matteprov imorrn, och jag kan inte ett piss, men orkar jag plugga? Inte en chans! Det känns meningslöst att jobba på donner när jag vet att jag snart ska byta, fast jag vet att jag verkligen skulle behöva det..:/






Här får ni låten som har hållt mitt humör uppe idag :D Gammal låt, jag vet, men det var verkligen längesedan jag hörde den, så (y)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards