axelinas

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Axelina Johansson - 17 november 2010 20:19

   Yeah!^^


Jag har inte gett upp hoppet! Jag ska bli blond igen^^ Sist jag försökte så,,hmm, det gick inte så bra om man säger så.. Jag böjade med att slinga håret blondt, (jag tycker att jag är jävigt ful i slingor, men vad gör man inte för att bli blond). Efter det så tänkte jag att det kanske är lättare att färga håret blondt om jag först färgar håret ljusbrunt? Det lät väldigt smart tyckte jag, så jag köpte ljusbrun hårfärg och skulle färga.

Resultat; mörkare än innan jag färgade! :o Fucking hårfärg säger jag bara, nu är jag längre ifrån blond än innan jag började!


Men jag ger fan inte upp!^^ Jag SKA ha tillbaka min naturliga hårfärg! :p Jag ska bli blond igen, så idag återupptog jag kampen. Nu har jag blonda slingor igen, och det är  h u r  f u l t  s o m  h e l s t ! ! !

Menmen, jag hoppas resultatet kmr bli bra iaf :P


Nu ska jag och farsan se på "komesarie späck". Det är parodin av Beck, ^^ Jag vet hur det kommer bli, jag kmr tycka att den är asdålig, men farsan kmr med sin humor att asgarva under hela filmen. Jag kmr också att asgarva, fast åt farsan som tycker att skiten är bra x)

haha! :P

Av Axelina Johansson - 17 november 2010 13:50

Av Axelina Johansson - 17 november 2010 12:26

Hade ingen mattelektion idag, så det blev sovmorgen! (Y) Inte mycket, började kl. 10, ist för kl. 09. men jag blir glad för det jag får :p

Sitter nu på naturkunskapen med jackan på och lyssnar på musik. Det är svinkallt i skolan! Det märks verkligen att det är vinter nu, och jag längtar tills jag ska köpa min nya vinterjacka^^ Jag vet ungefär vilken modell jag vill ha det gäller bara att hinna den,

Det ska vara en stoor och lurvig luva som man kan gömma sig bakom (a) Gärna någon fin färg också :p


Nu får jag ta och plugga lite. Idag så bestämmde jag mig för att jag är trött på Sverige, jag vill utomlands! Jag saknar värmen, och jag är trött på allt här. Okej, allt är jag inte trött på, men väldigt mycket. Och det finns så mycket mer, varför vara kvar i Sverige när det finns så mycket mer att se, uppleva..

Jag tror jag ska satsa på Usa, kanske börja plugga där eller något. Jag har en kontakt i Usa som troligtvis skulle kunna hjälpa mig.

Så om jag ska flytta dit, så vill jag ha bra betyg så jag kommer in på en bra skola. Så, vafan sitter jag här och bloggar, nu får jag ta och sätta igång med naturkunskapen^^

Ska skriva om

"Hur jag tror/tycker att energiförsörjning inom transport, industri och hem kommer att (bör) se ut år 2060 i ;Göteborg/Sverige."

Oootroligt intressant -.-'


Boliboli! ;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards