axelinas

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Axelina Johansson - 25 november 2010 19:57

Min mobli gick sönder i morse! :o Jag vet inte riktigt vad som hände,, men när vi var inne i stan så fick jag lämna in den, och då sa de att jag skulle vara utan mobil i ca. 3 veckor! :O Jag känner mig så jävla naken utan min mobil! Jag hatar det, men vi har troligtvis någon gammal mobil här hemma som jag får ha så länge. Men det är egentligen sjukt hur beroende av sin mobil många är, för jag kan garantera att jag inte är den enda som känner så..


Av Axelina Johansson - 25 november 2010 19:27

Ja, den här dagen har vart ünderbar! :p Ingen skola egentligen, mötte bara upp David och Markus i skolan, men när vi skulle in till stan, korsvägen, så kom vi försent. I blame them.. Men som tur va så kom vi in ändå^^

Utställningen som vi såg var "Jerusalem". Och vad som förvånade mig var vilken sekretess det var! När man kom in så stod det en massa vakter överallt och man fick gå igenom en kontroll, (som på flygplatser..) innan man fick gå in till själva utställningen.

Själva utställningen handlade om hur homosexuella och bisexuella blir betraktade av olika religioner. Det är riktigt förjävligt! Men utställningen var sjukt bra, och känsloväckande. Det var bilder på bl.a två nakna männ som låg och hånglade på en helig plats i jerusalem. Anledningen till all sekretess var för att det är många som inte tycker att det är okej, och alla modeller som är med på bilderna kan bli mördade om fel person får tag på bilderna..


Jag mött upp malin och tessan på backaplan för att gå och köpa skor! :DD

Jag köpte de jag blev förälskad i förra gången jag var där (a) Men jag köpte även ett par till, för de andra kan jag ju inte ha varje dag. och man kan ju inte ha för många skor om man säger så ;9


     

De andra paret, det är inte den skon jag har köpt, men de andra fanns inte på hemsidan. De är för nyinkommna. Men det som ör annorlunda är förgen, mina är lite mer "orange-, brunaktiga" Och de har en pälsmudd runt om toppen! :D Jättemysiga, verkligen. Och hur sköna som helst att gå i ^^


Efter det så åkte vi in till nordstan för att möta upp pappa och simon för att köpa skor till honom, vilket gick väldigt snabbt xd Sedan så gick vi till en kinaresturang på brunnsparken och åt. Och jag behöver inte ens säga hur underbart gott jag tycker att det är, och hur onödigt mycket man äter bara för att det är buffé x)



Av Axelina Johansson - 25 november 2010 11:48

Ganska chill idag! Första lektionen börjar kl. 13.00 på konstmuseet, så det blev sovmorgon (Y)

Susanna va sjuk, så jag fick själv åka in och träffa killarna i skolan för att plugga -.-' kulkul..

Min mobil är sönder! :O Det har hänt en grej, så det går inte att ladda den, och jag har inget batteri kvar, så vi måste lämna in den idag..:/ Fuck, jag vill verkligen inte det. Jag har massa saker på mi molib som jag verkligen INTE vill förlora! :'(


Efter skolan så ska jag möta upp malin vid backaplan för att köpa mina älskade skooor! <3<3 Jag provade dem igår också, och jag älskar dem! De är verkligen inte praktiska och passar inte ens till hälften av mina jeans, men fuck så snygga de är! :D Skulle även köpa ett headset till susanna på siba, om jag hittar^^ 


Nä, nu får jag plugga lite, ciao :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards