axelinas

Alla inlägg under januari 2011

Av Axelina Johansson - 30 januari 2011 19:08

Aww, kolla vad jag hittade på tradera idag!   

Jag tycker att den är supergullig och jag har letat efter sånt ganska länge nu.. Så farsan beställde den åt mig, (står även för kostnaden) (Y)    Idag så har jag skrivit hela jävla dan, det ska bli bra det här hoppas jag!

^^

  

Löve it! xD

Av Axelina Johansson - 30 januari 2011 16:15

Vet ni vad?!   

Jag fick ett godkännande av *x* idag!    Så nu har jag börjat med at skriva min bok, men det är på några villkor såkart. På sättochvis så ska de hjälpa mig, för det kan man verkligen säga att jag behöver! (Y)

Jag hade tänkt att börja från slutet, jag tror att det kan bli bra så^^ Wish me luck   

Av Axelina Johansson - 30 januari 2011 12:24

 Min bästa vän

 

 

Det beror lite på ad som menas med "bästa vän". Är det den jag tycker mest om, den som är bäst för mig, den jag umgås med mest, eller kanske den som känner mig bäst?

Jag måste ha helt klart för mig vad som menas med det innan jag kan svara. Innan så hade svaret varit självklart, men saker/personer förändras med tiden..


Av Axelina Johansson - 29 januari 2011 22:00

Usch!

Jag är jävligt glad, samtidigt som jag är väldigt fundersam. Jag snackade precis med *x* och nu med *n*. Ända sedan "the italian trio" flyttade tillbaka till italien så har jag velat skriva en bok. En bok där jag kan berätta om allting, hur förjävligt vissa har det, jag tror verkligen att det skulle kunna förändra! Jag berättade det för sam och jasmine, men det berodde på *x*.

Nu snackade jag med honom, vad han tyckte om det..:x Jag vet inte riktigt vad jag ska säga,,jag har lite att fundera på om man säger så..

Av Axelina Johansson - 29 januari 2011 21:59

Indeed!, What the hell   

Av Axelina Johansson - 27 januari 2011 22:34

Min dag

 


Verkligen ingen speciell dag idag,,

Hmm, idag så vaknade jag vid halv åtta och det första jag gör är att gå på toa, det är något som jag måste göra varje morgon.   Efter det så börjar jag med sminkningen och letar fram kläder. Det brukar ta ca. 45 minuter, sedan så äter jag en halv burk barnmat till frukost

Jag lämnar lägenheten vid 08.35 och påvägen till spårvagnen tar jag min morgoncigg    Jag kommer till skolan antingen kl. 9 eller lite efter, (jag börjar kl.9) . Och idag så hade jag min första mandarinlektion!   Jag älskade det, det är bara tråkigt att vi bara har det en gång i veckan..

Hmm, efter det så var det ,mat, och jag kan säga såhär, donner har inte den bästa maten direkt..:x

När lunchen var slut så hade vi geografiprov. Det gick,,vettefan vad jag ska säga faktiskt, inte så bra^^ Tahha, på en fråga så stod det, "vad är det för skillnad på kilmat och väder?" Och jag hade verkligen hjärnsläpp, så jag skrev " Den till höger är billigare, för den är köpt på ö&b.."

Fuck, vad lol, i know! Men jag och louise hade ganska kul åt det..  

 

Svenska stod next på schemat, -.-' Sen så skulle vi egentligen ha slutat för dagen, (men eftersom att jag var sjuk och inte hade gjort naturkunskapseximinationen så fick jag göra det men några andra efter skolan..x)

så för att få betyg i naturkunskapen så var jag tvungen att stanna kvar.. Det gick förkävla dåligt btw..

 

Väl hemma så firade vi farsan med pressenter och smörgåstårta! Mums!  Tjaa, vad har jag gjort efter det,, jag har suttit framför datan xD Och jag har även pluggat massa kinesiska!   

Yeah, inte en så händelserik dag precis, men jag är nöjd! Hoppas att jag får uppleva ännu en dag.   

 

Ni får ingen bild på mig från idag, men jag kan ta och slänga in en gammal goding!

  

I really miss u, sweetheart!   

Av Axelina Johansson - 27 januari 2011 19:31

Grattis Farsan på 38 års dagen!

 

 

Jaa, nu blir han verkligen en riktigt gammal gubbe!^^ Jag och malin vi inne i stan igår och köpte pressent, och vet ni vad jag köpte?  

Jag köpte två par kalsonger till honom! Egentligen så skulle jag köpa ett par knallrosa ett ett par lila, men det fanns inte i hans storlek, så det fick bli ett par knallorange och ett par neongula!   

Hur fula som helst, men ändå så underbara!^^ Köpte dem på Sono Bono, och vet ni? Jag älskar verkligen den affären! De har hur snygga kläder som helst, så om jag var kille så skulle jag heltklart köpa mina kläder där!   

 

Malin hade gjort smörgåstårta som vi käkade till middag, och fyfan va gott det var! Mums säger jag bara!   

  

 

 

 

Av Axelina Johansson - 27 januari 2011 19:15

Nî men hâo!   你好

 

 

Idag så har jag haft min första lektion i "Mandarin"!   Fatta hur jävla kul det var eller?! Oh, haha vilket underbart språk säger jag bara!   

Nu sitter jag och läser i boken och lyssnar på cd;n som vi fick hem. Det är tredje gången ikväll som jag lyssnar på den^^

Mahaha, stackars Lei säger jag bara! Jag är på henne hela tiden och frågar om jag uttalar orden rätt, hon måste snart tröttna på mig alltså!   

 

På kinesiskan så fick vi egna "kinesnamn", och mitt blev;

  

I love it! :D

 

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards