axelinas

Alla inlägg den 15 januari 2011

:D

Av Axelina Johansson - 15 januari 2011 16:03

Nu känns det riktigt jävla bra faktiskt, nu känner jag mig som mig själv igen (y)

Jag har knappt kunnat kolla mig i spegeln på drygt en månad, men nu så kan jag äntligen det igen :p Underbart!  Jag är faktiskt nöjd.


Tahaha, hittade den här überfula bilden, jag bjuder faktiskt på den xD

  

R.I.P

Pernilla <3

Av Axelina Johansson - 15 januari 2011 12:24

Either way i've got to wake up and face another day, tomorrow morning.


Jag orkar inte bry mig längre. Jag tänker inte sitta och be om ursäkt för den jag är, det är fan patetiskt. Jag kan inte ens vara mig själv med dig/er längre, jag måste hela tiden låtsas att allt är bra, "vara glad" 24/7 annars så är jag inte kul längre,, Nä, nu är jag förjävla trött på det här asså!



********************************************'

Yeah, idag ska jag köpa två stycken. Louise och jag bestämde det igår att vi skulle göra det, och vi blev asspeedade (y) Det ska bli så jävla underbart att få bli sig själv igen. Jag ville egentligen inte berätta för farsan eftersom att han seriöst tror att jag är beroende by now.. xd

Menmen, taha, vi berättade för susanna att vi skulle köpa två st. Hon vet inte vad det är, och det var så jävla kul^^ Vi ska ha två st, i olika storlekar. Egentligen så vill jag ha en jätteliten också, men jag tror att jag skiter i det xD


Så undertbart (Y)

:*

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards