axelinas

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Axelina Johansson - 23 januari 2011 14:41

Något om mig som folk inte känner till

 

 

Det är faktiskt ganska mycket som ingen vet om mig och anledningen till det är att det kanske inte är så bra att dela med sig om den informationen,,   Men det finns ju såklart vissa grejer som jag gör som kanske inte så många vet om. Som till exempel; Alltid när jag går på toaletten så måste jag sätta på kranen och låta vattnet rinna. Jag blir avslappnad av ljudet och det gör att jag kan uträtta mina behov,,

Om jag är ute på toaletten någonstans och det inte finns ett handfat i själva "toalettrummet" så tar  jag upp min mobil och spelar lite musik    Tahaha, jag kan verkligen inte slappna av om jag inte har någoting att lyssna på, så ja, nu har ni fått reda på en sak som ni kanske inte visste om mig!   

 

Här får ni även dagens facelook!

  

 

TTYL! ;*


Av Axelina Johansson - 23 januari 2011 11:34

Buongiorno!

 

 

Eftersom att jag fortfarande är lite krasslig så bestämde jag mig för att stanna hemma igår kväll,, Jag hahde egentligen flera altrenativ, det var ju damfest i främmestad, fest här i gbg och även så hade jag planer på att träffa en.. Men jag sket i allt och stannade hemma, och det funkade det med. Jag var inte frisk nog att ens gå ut   

Men det var ganska bra att stanna hemma ändå, jag tjänade minst 200 spänn på det!    Farsan och malin ville gå ut, så eftersom att jag ändå inte kunde gå ut så stannade jag hemma och passade Simon och Tessan   Så det var lättförtjänta pengar för att sitta och kolla på film tillsammans med småsyskonen.

Nu är farsan och malin hemma igen, och bakfulla och trötta som fan! Det är en av alla saker som jag hatar med dagen efter. Jag ska näst intill sluta dricka faktiskt, jag har verkligen tröttnat på skiten om man säger så! :$

Xoxo :*

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards