axelinas

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Axelina Johansson - 2 januari 2011 19:13

Min uppdatering har verkligen vart piss under den här veckan, men jag har inte haft tillgång till någon data.. Sen så har jag faktiskt inte prioriterat bloggen framför mina kompisar ;)


Den här veckan har vart lång, rolig, men lång. En liten sammanfattning;

Tisdag; Jag kommer till grästorp där anna hemtar upp mig. Vi åker sedan hem till vickan där vi kollar på film. Sedan så åker vi hem till anna igen..

Onsdag: Jag och anna åker med emma och vickan till trollhättan och shoppar lite^^ Vickan hänger med tillbaka till anna och sover där med oss..

Torsdag; Jag, vickan, anna och matilda åker in till nossebro och gymmar och solar. Där fixar  vi även alkoholen och ciggen till nyår ;)

Sedan så hänger jag med anna till alingsås för att bowla/äta med lisa och hennes familj (: (höhö, inte för att skryta, men jag vann faktiskt bland oss "småbarn")

Efter det så drar vi hem till lisa och äter efterrätt, och  vi kommer hem till anna sent..

Fredag; SISTA DAGEN PÅ ÅR 2010! ;D Jag går in till emma där frida, alida, hanna, och linn är med och gör iordning för festen. Förfesten innehöll ölspelet mm.. Det kommer ett specifikt inlägg för själva festen;)

Lördag; Vaknar upp hos anna, bakis som fan, spytt mm.. Det hade hänt lite saker kvällen innan..*text borttagen*

Men i tillbringar dagen i soffan med massa godis, chips, dricka och knarkar one tree hill! <3 Emma joinar oss en stund på dagen..

Söndag; Kollar på lite mer one tree hill, sen så åker jag till grästorp där jag tar bussen till trollhättan och sedan tåget till gbg

ÄNTLIGEN HEMMA! ;D


mer info kommer senare ;)

Ciao bitches :*

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards