axelinas

Alla inlägg under november 2010

Av Axelina Johansson - 30 november 2010 18:11

Om det nu är en lag -.- Jag blev så jävla förbannad när jag var och handlade idag! Jag skulle köpa en tändare men när jag skulle betala, så sa den motherfucking fittan tll kassörska .  Du måste visa legg för att köpa den där. FÖR EN FUCKING TÄNDARE!   Jag fattar verkligen inte, det kan inte stämma! Man kan la för fan inte neka något till att köpa en jävla tändare? Ok, 15 års gräns skulle jag kunna gå med på, så att inte småbarn köper tändare och leker med.

Men 18 år?! :O Det är ju fan sjukt! Bara för att jag ska köpa en tändare så betyder ju inte det att jag ska röka, jag menar, man kan ju använda den till andra saker, vafan! Det är jul, jag kanske ville tända min adventljsstake..

Det är så jävla fel, jag blir riktigt förbannad!

Det ska jag ändra på! De har ju inte ens någon bra anledning. Bara för att många undommar röker och köper tändare, så ska inte alla straffas för det. För att de skulle vilja tända ett ljus? Ne, nujävlar. Så jävla töntigt, jag ska gå och snacka med det, såhär kan de inte hålla på!


  

Av Axelina Johansson - 29 november 2010 23:42

..för jag känner mig så "välkommen". Jag ska ju byta skola snart, och jag har snackat med en tjej, och jag känner mig verkligen välkommen!   Jag hoppas att vi hamnar i samma klass, (håller tummarna). Det känns som om min tid är inne, det är dags för mig att lämn donner nu, jag pallar inte mer. Visst, det finns de jag kmr sakna, men även några som det ska bli jävligt skönt att få slippa!

Äntligen fri, jag gjorde samma misstag som jag jorde förut. jag fixade det förra gången. Det gör jag nu med, men på "fel" sätt. Jag drar därifrån..


*******

Det finns de personer i klassen som jag verkligen har fäst mig vid! Tänker inte säga några namn, men oh!

*text borttagen*



Jag kommer sakna er! <3


Nu ska jag ta och lägga mig. Jag sover alldeles för lite nu för tiden..:x 

jaja, good night :* <3  

Av Axelina Johansson - 29 november 2010 20:06

..har verkligen en musiksmak på hög klass! Idag skickade hon en låt som jag bara äälskar för tillfället! x) Haha, den är bara så jävla underbar (Y)

Och ni som inte kan det här med ironi, så ta inte texten på för stort allvar, de driver bara med de kristna   


Av Axelina Johansson - 29 november 2010 18:08

  




If it's not real, you can't hold it in your hand

you can't feel it with your heart

And i wont believe it

But if it's true, you can see it with your eyes

or even in the dark, And that's where i want to be, Yeah!

Av Axelina Johansson - 28 november 2010 19:47

HALLÅ!

Jag va inne på msn, eller rättare sagt, ÄR inne på msn nu. Då skickade en kille som heter Michael Larsson ett videoklipp till mig när han mimar till hsm! x)

Haha, han är supersöt!

Jag blev jätteglad och förvånad när han skickade det till mig, men han ville iaf att jag skulle hjälpa honom att sprida den, så nu gör jag det (Y)

Haha xD


Av Axelina Johansson - 28 november 2010 18:23

..Kebabpizza för de bakfulla! (Y)

  


Smaskens säger jag bara! Onyttigt som fan, men på en söndag som den här, helt ok   

Av Axelina Johansson - 28 november 2010 15:14

..som hade glömt att det är första advent idag? :o Känns inte alls så bra faktiskt att jag hade missat det. ;s Men nu vet jag det iaf, och ni med. Idag är det första advent, bara fyra veckor kvar till jul   

  

Wow, det blev ju nästan lite julstämmning ju   

Av Axelina Johansson - 28 november 2010 11:57

Jag tycker att det är mycket snyggare att vara brun, jag känner mig "fräschare" då. Att få en naturlig bränna är inte så lätt att få här  sverige under det här halvåret.. Många solar solarium, vilket jag också gör ibland. Inte alls ofta, men det händer.

Jag använder istället en kräm som jag smörjer in mig med efter att jag har duschat. "Dove, summer glow"

  


Jag tycker att den är riktigt bra! (Y) Den lutar gott, och det tar inte så lång tid innan den torkar. Och den ger även ett bra resultat, snabbt desutom   


Så nu spelar det ingen roll om det är vinter eller sommar, jag håller mig brun ändå (A) Om jag skulle säga en nackdel så är det att den inte ger några fräknar som du får om du solar på ett solarium. Jag tycker att fräknar är hur gulligt som helst, men om jag vill ha det, så får jag börja sola också :p

Billig är den också! Kostar bara 50 kr, och är väldigt lätt att få tag i. Du kan gå till nästan vilken livsmedelsaffär som helst, så står den där vid schampoo-och balsamavdelningen.


Så, den rekomenderas om man vill se lite fräschare ut, även nu i vinter

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards