axelinas

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Axelina Johansson - 24 november 2010 18:06

Jag vet faktiskt inte! :x Jag har verkligen börjat trivas på donner nu, med alla kompisar och utbildningen, ja, hela skiten. Det känns verkligen bbra!

Men idag så ringde de från den andra skolan och sa att de ville träffa mig, så jag ska på möte där nästa onsdag..

Jag skulle vilja gå på den andra skolan, den verakr jättebra, men det är mycket längre bort och jag känner egentligen ingen där. Jag har snackat med Jenny, Jockes tjej, och har även träffat henne en gång. Men vi känner ju inte varandra så bra direkt.

Jag vet inte om jag vill gå kvar eller byta, och det är så jävla jobbigt! Jag måste verkligen ha bestämt mig på onsdag när jag åker dit ;s

Så, SATANS JÄVLA ÅSNEBALLE!!!!


**********************************


Idag = mktmktmkt bra dag! ;D

Helt underbart faktiskt! Träffar nya varje dag och alla är så sociala och söta^^

Efter skolan så hängde jag med Susanna och Lei till backaplan för att shoppa lite xd Det gick helt ok, fast köpte inget nämnvärt ;9

 

Imorrn så ska jag och Susanna möta upp Markus och David så ska vi fixa det som vi inte gjorde klart idag (:

Ska bli najjs det! x)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards