axelinas

Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Lite nattunderhållning ;)

Av Axelina Johansson - 7 mars 2011 23:32

Till: Mamma
Sms: Ligger och runkar till Big Brother Live. Tyvärr står den tjocke och lagar mat just nu, men det får duga. Vad gör du?
Svar: Det verkar som att du är så frisk att du kan gå till skolan imorgon?

Förklaring: Legat sjuk en hel vecka. Uttråkad och skulle skicka ett sms till en polare men skickade till min mamma :/

/Robin

 

*************

Till: Mig av mamma
Sms: Nu vet jag vad bakiskåt är :P
Svar: Äckelkärring

Förklaring: Min mamma hade varit på fest med några jobbarkompisar. Dagen efter fick jag det här smset. Vem det skulle egentligen till vet jag inte. Då blev jag äcklad men nu har jag lugnat mig och förstår att även hon känner så.

**************

Till: En kille från jobbet
Sms: Blir du kåt av att slicka min fittsås?
Svar: Har jag slickat den???

Förklaring: Jag och min kille brukade sjuka oss några gånger om dagen och skicka cpsms till varandra. Nu var det såhär att jag hade nyss smsat denna kille från jobbet och heeelt glömt bort att han låg på senast skickat. Och inte tittade jag heller, utan bara tröck iväg det. Märkte misstaget då hans svar kom :)

/J.L

**************

Till: Mamma
Sms: Tycker det skulle vara fint att få se dig i vita genomskinliga underkläder. :) 
Svar: Fy vad du pratar. Jag blir rädd nu

Förklaring: Jag förstår min mamma att hon blev rädd för mitt sms om det nu var så att hon skulle fått det. Det var ju menat till en tjej jag träffat ett tag.

***************

Till: Syrran
Sms: Räknas det som man sett musen om man sett lite av håret Bara.
Svar: Snälla du. Du är 16 år och stolt för att du sett lite könshår. Mupp

Förklaring: Min äckligt störiga syster kände sig tvungen att skicka något kaxit när hon fick mitt felsms.

*****************

Till: Mamma
Sms: Om du suger min kuk ikväll så får du den där soffan som du tittat på av mig?
Svar: Oj fel där!

Förklaring: Skulle messa tjejen men råkade skicka till morsan. Vad ska man säga???

/Danne


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av Axelina Johansson - 11 maj 2011 01:12


  I play a game called life. It's a hard game without winners, and you have to play it good to come as far as possible. Some will lose sooner than others, and our conditions are never the same.   ...

Av Axelina Johansson - 13 april 2011 00:15

Överflöd av kärlek just nu, det var verkligen längesedan jag var såhär lycklig^^ Jag har insett hur bra jag har det och älskar mitt liv som Axel ;D   ...

Av Axelina Johansson - 13 april 2011 00:15

  Medeltiden;   500-1500 -talet. Politik stabilisering i slutet av 700-talet, kung Karl den store. Godset och byn fungerade i många avseenden som en värld för sig. Men de ingick också i ett större sammanhang, nämligen det medeltida samhällets p...

Av Axelina Johansson - 30 mars 2011 09:50

  Memento Mori     Mitt namn är Mateo Esposio. Allt började när jag föddes, jag är uppvuxen hos Europas största chazas/drugdealers i Italien, Sicilien.   Jag och min tvillingbror, Marion är idag 15 år. Vi har en storasyster som ...

Av Axelina Johansson - 25 mars 2011 11:11

"Esta mañana yo y unos amigos fuimos un pequeño pueblo que limitar con nuestra ciudad. Usted sabe lo que nuestra familia suelíamos iríbiamos en el verano.. Nosotros nadamos en el mar, comíamos muchas helados, mirábamos en torno este pueblo. Cumplimos...

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards