axelinas

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Axelina Johansson - 4 mars 2011 18:44

Idag har det vart mycket!

Var på teater, kan berätta mer om den sen om jag orkar.. Det har vart ganska mycket att ta in, känslomessigt idag. Nic har verkligen inte gjort någon hemlighet för vad han tycker..;x Han gör mig glad, jag vill vara med honom och jag kan se mig själv tsm med honom. Men allt går förjävla fort fram,, det är helt sjukt! Seriöst, blir nästan rädd.

Men det är vi nu <3

 

Igår så klagade jag på att när farsan lagar mat så måste man ha gasmask för att överhuvudtaget kunna vistas i köket^^ Så då gav han mig pengar och sa att jag skulle fixa maten till familjen idag. Och se ifall jag kunde lyckas bättre..

Det gjorde jag   

Jag hade ingen jävla aning om vad jag skulle laga, men jag hittade ett recept som jag provade. "Italiensk kycklingpasta" Asså, ni anar inte hur jävla gott det var^^ Hahah, sitter inte och skryter, men det var faktiskt underbart, rekomenderas verkligen   

 

Här får ni receptet   

(4 port.)

  • 400 g kycklingfilé
  • 15-20 tagliatelle bollar
  • 250 g fryst eller färsk hel bladspenat.
  • 2 vitlöksklyftor
  • 8 marinerade soltorkade tomater
  • smör
  • 1 tsk salt
  • svartpeppar
  • 3 dl mellangrädde

 

Tillagning:

  1. Koka tagliatellen.
  2. Tina den frysta spenaten och krama ut vattnet.
  3. Dela kycklingen i mindre bitar och bryn den i smör i en stekpanna.
  4. Strimla de soltorkade tomaterna och spenaten. Skala och hacka vitlöken. Rör i allt tillsammans med kyckligen. Tillsätt grädden. Låt allt koka ihop några minuter. Smaka av med med salt och peppar.
  5. Servera med pasta.

****

Jag hade även i ett paket bacon i för att få lite mer smak, det blev sjukt gott!  

  

MUMMMMS!

 

***********

  

Jag idag =)

 

Ciao :*

Av Axelina Johansson - 4 mars 2011 00:10

Från och med nu så är det vi <3

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards