axelinas

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Axelina Johansson - 3 mars 2011 22:48

Jao, lite kanske, eller är iaf påväg att bli det :$

Killen är helt underbar, hur snäll och söt som helst! Det känns som "min typ" om man säger så.. Hahah, vet ni vad det sjukaste är, killen är italienare ;x

Orkar inte skriva mer nu, har inte vart mkt idag, men imorrn kmr det en massa   

  

 

 

***

Oh, haha, fyfan vad du är underbar! Börja gilla dig allt mer och mer, en sån härlig person. Ser verkligen upp till dig och är glad för ****Jag vet att mina frågor är åt helvette´, men det är både possetivt och negativt. We know  it

 

Xoxo ,Axelina

Av Axelina Johansson - 3 mars 2011 08:18

Godmorgon på er.

 

Oh, idag första lektionen så har vi kinesiska, och vi ska ha vårt första prov ;x Fuck, tror inte att det kommer at gå så jävla bra faktiskt, kan ju inte sga att jag kan så mkt..

Snackade med luther igår, hon tyckte att jag skulle ta det med martin och de andra också, så de vet om det och har mer förståelse..

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards