axelinas

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Axelina Johansson - 1 mars 2011 20:50

Lite sådär, underbart!  

 

Började dagen med att försova mig med en timme (Y) Hmm, det är typ fjärde gången på mindre än två veckor, kanske ska lägga mig lite tidigare? Daen blev ju mycket bättre med matteprov första lektionen -.-' Naturligtvis så har jag slarvat bort min bok sen några veckor tbk, så jag visste inte ens vad det handlade om, få la se ur det går..För att göra det hela ännu bättre så messa syrran mig under provet, "Du har förstört allt". Jag vet inte om det jag gör är rätt, men jag vill bara hennes bästa, men det är något som hon absolut inte förstår "/

  

Så jag sket i provet, lämande in det utan att försöka. Inte en chans att jag kunde konsentrera mig efter det messet, vart tvungen att snacka med henne. Men det ska lösa sig, hoppas jag verkligen. Hon tror/påstår att jag har gjort en massa men hon vet inte hur fel hon har.

Så jag åkte in till stan för att komma bort från allt. Inne i stan så köpte jag en dricka och en bagett, superduperintressan i know   

    Oh, jag gick genom kungsgatan för att komma till grönsakstorget, och på den lilla sträckan så var det tre fucking människor som stoppade mig för att snacka om greenpeace -.-' Den första frågade mig vad jag visste om dem, och berättade lite.. Sedan så frågade hon mig om jag ville skriva på några papper och bli månadsgivare. Jag sa, "nej tack", och började gå. Hon följde efter mig och sa att jag skulle ge henne en anledning, och jag ba "nej, jag känner inte för't".

Sen efter typ, 10 meter (?) så var det en till som stannade mig. Tog upp samma saker igen, och frågade om jag ville skriva på och bli månadsgivare. Då svarade "Nejdå, det finns allt större och viktigare problem än svartfiske i haven", så gick jag bara vidare^^

Och efter ytterliga 10 meter så kommer en annan jävel från samma fucking organisation fram och drar samma visa -.-' Jag övbröt honom och ba "Ey, jag har inte tid att snacka nu, jag ska möta upp några kompisar och dra ut på lite svartfiske, ciao!" Hahah   

 

Sedan efter skolan så hängde jag med Susanna till teatern, det kom en kvinna dit som hade en audition *stavning helt åt helvette säkert..* , alltså en provspelning inför en kommande långfilm    Jag hade inte ens tänkt vara med, men jag tänke, eh, wtf, vrf inte liksom^^ Så hon filmade oss när vi sa vårt namn, ålder, längd, mobilnummer, hotmail och intressen. Sen så skulle vi låtsas snacka i tele för att se hur bra vi var på att spela. Nästan alla som var där har på ett eller annat sätt hållt på med teater men jag har inte hållt på med ngt liknande xD Så jag var helt klart sämst, jag tror inte ens att jag vill ha rollen x) Men de sökte fyra roller, från hela gbg, så det finns ingen risk att jag får en roll  Det var liksom bara en kul grej..

 

TACK, för att jag finns/betyder ngt för dig. Ingen aning om vad det är, men det känns bra. Jag känner mig delaktig, förjävla underbart!

 

 

  

Exakt såhär söt är jag

 

Xoxo /Axelina

 

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards