axelinas

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Axelina Johansson - 2 mars 2011 18:34

Fyfan nu orkar jag verkligen inte mer!

Jag är så jävla trött på allt du gör och det du står för. Jag älskde dig en gång, men det var ett tag sen. Jag älskade dig för att du var min mamma, inte trots att du var det. Men du har sårat mig så otroligt mycket, men det är inte det värsta. Du sårar Simon, din jävel! Fan vad jag hatar dig för det! Här sitter man och håller om honom, torkar hans tårar för att du inte orkar bry dig?! Om dig egen son som du hade lovat. Du är inte värd honom, inte något av dina barn för den delen. Du är en riktigt jävla dålig mamma!!

Jag vet att du beter dig såhär för att du mår dåligt, men att du låter det gå ut över oss såhär.. Du behöver hjälp, det gör du verkligen men jag orkar inte bry mig.  Men samtidigt så "tycker jag synd om dig" (?) Det är inte lätt, och jag är förjävla trött på livet nu. Just nu så känns det som om det aldrig kommer att bli bra för det händer en jävla massa skite hela tiden. Jag hatar den här världen och hurfan skulle jag kunna förändra den? DET GÅR INTE!

     Jag fick otroligt nog snacka med molly idag. Det var första gången på jag vet inte hur många månader. Hon kommer fortfarande ihåg mig <3 Nu ser jag knappt vad jag skriver, trårarna bara forsar ner på mig, det är som om någon hugger mig med en fet jävla kniv i hjärtat! Jag känner så mycket psykisk smärta just nu, jag börjar få andningsproblem när jag sjunker in i mina depressioner. Usch, jag vill ha fysisk smärta! För att för ett ögonblick överföra lite från det psykiska till det fysiska. Fyfan vad jag föredrar det!

 

  

 

ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA!  

 

Av Axelina Johansson - 2 mars 2011 08:12

Nä, när man går på donner så ska man vara ledig på onsdagar, punkt slut! Men våran historialärare har varrt sjuk, så vi har missat en timme lång lektion. Hon tycker att det är så viktigt att vi måste ta igen det, PÅ EN ONSDAG! Det är fa inte okey!    Man vänjer sig gärna vid att gå från 9-15 två dagar, ledig en dag, och sedan ytterliggare två dagar innan helgen (Y) Kanske börjar bli lite bortskämd med det    Men nu är det såhär att vi har inte en timme historia idag, utan vi ska vara där från 09.30-12.00 :O

 

  

 

Peace Out :*

 

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards