axelinas

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Axelina Johansson - 26 januari 2011 20:01

Min utbildning/jobb/skola

 

 

Jag läser samhäll inriktining kina på Donnergymnasiet i Göteborg. Det är en mycket fin skola, och det har ett jävligt bra rykte också   Anledningen till att jag valde just donner var nog egentligen bara en slump. Jag bodde ju i Nossebro förrut, och där fick vi bara hjälp om vi skulle söka till Vara eller Trollhättan, så jag fick helt enkelt gå hem och GOOGLA på samhällsgymnasium i Göteborg!

Det är verkligen förjävla dåligt, och jag visste ju inte vilka som var bra, vart jag skulle bo så vilket gymnasium som skulle ligga nära mig.. Men av någon anledning så valde jag donner, men jag valde bara samhäll, och ingen inrikting. Jag visste helt enkelt hur man gjorde. Men jag kom in på donner, och det liggen ca. 15 min från mig.   Det kan fan inte bli så mycket bättre!

Jag gillar donner och det känns verkligen rätt för mig (y)

 

    


Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards