axelinas

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Axelina Johansson - 22 januari 2011 17:20

 Favoritplagget ur min garderob

 

 

  

 

Nå, vad tycker ni?    Det finns ganska många anledningar till varför jag älskar den här jackan!^^För det första så är den sjukt snygg! Det känns verkligen som "Axelina"   Jag fick den här jackan av min kusin, Linnda, så det är också en anledning till att det är lite kul och att jag gillar den xD

Varje gång jag använder den här jackan så tänker jag på Sam.. Jag hade nämligen på mig den när jag träffade honom i Göteborg..

Nu är det lite tråkigt eftersom att jag inte kan använda den nu på vintern,,men jag längtar till våren så jag kan få ta på mig mitt favoritplagg igen!   

Av Axelina Johansson - 22 januari 2011 16:43

KIA KAHA
KA MATE KA MATE! KA ORA KA ORA! TENEI TE TAGATA PUHURU HURO! NAM MET I TIKI MAI! WHAKAWHUTE TE HY

Av Axelina Johansson - 22 januari 2011 13:31

Buonasera!

Nu har jag kommit tillbaka efter lite shopping i stan    Jo, det jag skulle berätta förrut är att jag har börjat med en diet, "barnmats dieten", "kissies" diet    Jag började igår och jag tycker att det funkar jättebra! (Y) Jag äter en bruk barnmat varje dag, och blir jag mer hungrig så är det frukt som gäller

Det finns inte så mycket godare än barnmat, jag verkligen totalälskar det!   

Så ja, jag åkte in för att köpa några brukar barnmat, men passade även på att handla lite behövligheter  Köpte hårfärg igen. Jag har kvar blonda slingor efter förra färgningen och dem ska jag nu färga över.  

 

  

 

Blocket är till för att skriva ner italienskan som jag lär mig, smart va?  Tahaha, lol, i know xd Men med den här dieten så kan jag ju inte äta godis och annan skit, (som mat..) (?), så jag får ta och äta min mango ikväll som lördags godis

Det ska bli fett najjs,, eller det är ju knappt något fett, men ni fattar

Ciao sålänge

 

 

Nomnomnom

 

  

Av Axelina Johansson - 22 januari 2011 09:53

Buongiorno!

 

Tahah, vet nu vad jag gjorde från kl.01.00- ca 02.30 igår natt?  Jo, jag låg i sängen och pluggade italienska!    Det var förjävla kul faktiskt och det är ju ett så otroligt vackert språk! Jag skulle verkligen bli hur glad som helst om jag kan lära mig att snacka det flytande  Eftersom att jag kan spanska sen några år tillbaka så är det både till min fördel och nackdel. Jag menar, vissa saker är näsan lika dana, men bara nästan. Vilket gör att man lätt blandar ihop språken.. Men uttalet är ungeför det samma, så det är till min fördel

 

Thihi, jag har en sak jag måste berätta sen  Många tycker att det är löjligt, but i don't give a damn what u think, i do this 4 me, u know  Jaja, ni ska få bild på det jag snackar om lite senare.

Peace Out, xoxo :*

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards