axelinas

Alla inlägg under januari 2011

Av Axelina Johansson - 15 januari 2011 12:24

Either way i've got to wake up and face another day, tomorrow morning.


Jag orkar inte bry mig längre. Jag tänker inte sitta och be om ursäkt för den jag är, det är fan patetiskt. Jag kan inte ens vara mig själv med dig/er längre, jag måste hela tiden låtsas att allt är bra, "vara glad" 24/7 annars så är jag inte kul längre,, Nä, nu är jag förjävla trött på det här asså!



********************************************'

Yeah, idag ska jag köpa två stycken. Louise och jag bestämde det igår att vi skulle göra det, och vi blev asspeedade (y) Det ska bli så jävla underbart att få bli sig själv igen. Jag ville egentligen inte berätta för farsan eftersom att han seriöst tror att jag är beroende by now.. xd

Menmen, taha, vi berättade för susanna att vi skulle köpa två st. Hon vet inte vad det är, och det var så jävla kul^^ Vi ska ha två st, i olika storlekar. Egentligen så vill jag ha en jätteliten också, men jag tror att jag skiter i det xD


Så undertbart (Y)

:*

Av Axelina Johansson - 14 januari 2011 17:12


Texten säger allt <3

Av Axelina Johansson - 11 januari 2011 15:53

All i want is u! <3


You make my mind completely crazy
You turn my world into a storm
And if I had it my way baby
You would be right here
And I wish you were near

All I want to think of lately
Is you and me and nothing else
(no no)
So come on baby wont you take me
I know you see right through
Theres nothing I can do

Cuz all I want is you
And all I want is
All I need is you
And all I need is
All I want is you
Yea all I want is you
Yea you yea you
All I want is you
Yea

And when I need someone to save me
Your always right there by my side
(oh yea)
You make it hard to hate you baby
Theres nothing I can do
Cuz I'm so in love with you

And baby all I need is you

All I want is you
And all I want is
All I need is you

And all I need is
All I want is you
Yea all I want is you
Yea you yea you
All I want is you
Yea
All I want is you
Yea you

No matter where I seem to go
Your in my heart your in my soul
Your inside me appear in all my dreams
When I need you to come through
Theres nothing I cant do
As long as I have you



<3



  

***********************************

Allt stämmer in! Sam, jag älskar dig något så otroligt! Det spelar ingen roll om du inte "lever" längre, jag är så patetisk och fortfarande hoppas på att jag ska vakna upp ur denna mardröm :$ det

I guess, if u really want something, so bad u cannot believe when it's not possible anymore. Det finns ju tom kvinnor som blir "stengravida". Det är kvinnor som verkligen, och då menar jag VERKLIGEN vill ha barn så mkt så de lurar kroppen. Kroppen börjar tro att den är gravid och börjar därmed utväckla,, ja, vafan det nu är^^

Men det jag ville komma fram till var att jag vill verkligen att Sam fortfarande ska vara vid liv. Han var utan tvekan den mest betydelsefulla människan i mitt liv, och jag älskar honom något så otroligt! <3

 

Jag vet att jag inte behöver sluta älska dig bara för att du inte "finns" längre.. Oh, det här är bara så patetiskt! Jag kan inte säga att du inte finns, det går inte! Du finns inom mig, "u'r in my heart, u in my  soul. U'r inside me appear in all my dreams " . Jag tänker fortsätta att älska dig <3

 

Jag vet att nästan det ända jag skriver om just nu är Sam och Jasmine. Det är för att det finns liksom ingen jag kan prata om dem med. Det är inte så lätt heller för den delen.. Men det hindrar mig inte ifrån att tänka på dem, det gör jag 24/7! <3


Av Axelina Johansson - 11 januari 2011 00:04

Hallu! ;)

Första dagen i skolan för året avklarad (y) Det gick väl bra, men kan inte säga att jag jobbade så mkt, ingenting faktiskt xd Känns ju bra när jag hade bestämmt mig för att börja ta skolan på allvar iår.. hmm

Men det va gött att träffa folket igen (y) Hängde med Susanna in till stan och "cepade" lite xd Taha



Nä, vad är det jag märker nu? Jo att klockan är snart 00.30 -.- Igår så somnade jag vid 5 tiden, jag kollade på film och läste. Asså jag är verkligen inte trött på kvällen/natten längre ;x

Usch, inte bra att vända på dygnen såhär,,men jag vet inte hur jag ska göra för att "bli trött" x)


Jaja, taha, jag hittade den här gammla godingen ;) Lyssnade mkt på den här ett tag, och jag måste säga att den är förjävla bra gjort! Smart (y)


Peace Out! :* <3

Av Axelina Johansson - 9 januari 2011 21:16

En pappa letade efter sin dotter och fann ett brev på hennes säng. Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand.

Kära Mamma och Pappa,
Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya pojkvän.
Jag har funnit den sanna kärleken och han är helt underbar - speciellt hans söta piercingar, ärr, snygga tatueringar och hans stora motorcykel!
Men det är inte bara det - Jag och Ahmed ska också ha barn, jag är redan i fjärde månaden. Vi kommer att bli lyckliga i hans husvagn i skogen, och han säger att han vill ha fler barn med mig.
Jag har också förstått att marijuana inte alls är farligt (snarare tvärt om eftersom det även används inom sjukvården).
Vi odlar det i gläntan bakom husvagnen till oss själva och till hans vänner. I gengäld får vi från dem hur mycket ecstasy och andra piller som helst.
Vi hoppas dock att medicinforskningen snart hittar ett botmedel mot AIDS så att Ahmed kan bli bättre - han är värd det.
Ni behöver inte ora er för pengar - Ahmeds vänner, Andrej och mr Stanislav är i filmbranschen och har ordnat så att jag ska bli skådespelare!!!
Det är visst väldigt bra betalt, 500 kr per tagning och jag får ytterligare 500 om det medverkar fler än tre män i samma scen, och ytterligare 1000 kr om det medverkar djur (och jag som ju älskar djur, ett kan knappast bli bättre!).
Oroa dig inte Mamma - jag är 15 år gammal och kan faktiskt ta vara på mig själv.
Nån gång så kommer jag och hälsar på er så att ni kan få träffa era barnbarn.

Puss Puss
Emma

P.S
Pappa, detta var inte sant - jag är faktiskt bara över hos Sandra och kollar på TV. Jag ville bara få dig uppmärksam på att det finns värre saker än, som du uttrycker det,
- ATT SVERIGE FÖRLORAR PÅ SATANS STRAFFAR!!!

Av Axelina Johansson - 9 januari 2011 17:56

Hallu! ;3


Jag snackade mer med *J* igår, och det verkar gå ganska bra ändå. Hoppas verkligen att det håller! (y) Jag ska försöka fortsätta att hålla kontakten med dem,, de är ju min ända länk till de personerna som var "my reason to exist"..

hmm..


Asså det är en grej som jag stör mig på. Visst, jag mår inte så jävla bra just nu, men sånt är liver, right? Det har sina upp och ner svängningar,, När man mår dåligt så är det många som säger att det hjälper att snacka ut, för att få en att må bättre. Men det här kan jag inte "snacka ut" om..:x

Jag bär på så mycket "hemlig" information, så mycket hemskheter, mord, olösta som aldrig kommer att upptäckas, och en massa olagligheter. Det är inget jag kan "snacka ut" om. Vissa personer har jag berättat lite för, men inte ens i närheten av hälften, och jag har absolut uteslutit alla "hemska detaljer"!

Så det ända jag kan säga är att jag bär inne på hemlig information och kan inte snacka så mycket om det. Folk tycker synd om mig, vrf?

För att jag mår dåligt och inte kan få hjälp? För att jag lever för dagen, och tar inte morgondagen för given? För att jag har slutat att planera mitt liv?

Är inte rädd för döden, och ser på levet från "den mörka sidan"?

Visst, det kanske låter mörkt när jag berättar allt, men jag ser det varken från den "ljusa" sidan, eller den "mörka" sidan.. Jag bara "ser" det, som det är, fattar ni?

That's life. Livet är inte alltid så underbart som man hoppas, blieve me, i know..:x


***********************************

Så, idag är jag på bra humör! (y) Började snacka med en schysst tjej och hon verka ascool! Fick mig på bra humör, vilket jag även tackar vickan för! (y)

Haha, inatt så hade jag überkul^^


Btw, vad jag ville få ut från det översta stycket var. Tyck inte synd om mig, jag har valt det här, om man kan säga så. Jag har avsolut inte valt att det skulle sluta såhör (:x) menn jag har valt att få "all information". Vilket jag då fick och som är anledningen till att jag mår som jag gör, mestadels.. Att tycka synd om någon hjälper inte, det finns alltid någon som har det värre ;)

Av Axelina Johansson - 8 januari 2011 11:30

Vet inte riktigt när jag somnade igår,,men klockan var närmare 6 tiden. Jag har legat och vritt mig fram och tillbaka i sängen hela natten, jag kallsvättas.

Men det absolut värsta är hjärtat, det gör förjävla ont när det slår. Det gör även ont när jag andas, så för att slippa det så andas jag numera varannat andetag. Luft kan jag klara mig utan en kort stund om det blir för mycket, det är lite svårare att stänga av hjärtat för at vila lite..;s

Det känns som om det kliar inne i bröstet, vet faktiskt inute hurj jag ska beskriva det.. Men jag sitter och dunkar mig på bröstet, vet inte på vilket annat sätt jag kan komma åt det..:x

Så jag sitter och bankar mig på bröstet, och samtidigt så vill jag bara skrika! Men hurfan skulle det se ut? Som tarzan? Slår mig på bröstet samtidigt som jag skriker? :x Fyfan, jag kan inte göra ngt annat än att le åt tanken^^ Jag känner verkllgen inte för att le, jag mår inte så bra just nu.. Men det kanske är bra.


**************************************************
**************

 

Ni har ingen jävla aning hur mycket jag saknar er! Det absolut värsta är att ni inte skulle tro mig om jag berättade det heller ;x Allt blev bara så jävla fel, men jag önskar att jag på något stätt kunde hjälpa er. Sam vet jag inte om jag skulle kunna rädda, men Jasmine.. Du fattar inte hur jävla arg jag är på dig, samtidgt som jag "förstår" dig. :/

Älskar er något så otroligt, :* <3

Av Axelina Johansson - 8 januari 2011 00:54

Nej, det är du inte. Men även om jag för ett ögonblick, en millisekund trodde att du levde, så rubbade du hela min värld!

Jag såg att du skrev till mig från din msn, men det senaste så har texten vart på engelska. Jag har bara snackat med Kzam, eftersom att han är den ända som är kvar..och han kan ingen svenska. Det är otroligt berörande när han skriver också, men det här. Fyfan säger jag bara!!

 

"taha, xam gav mig denna msn, han bor här hos mig i sverige

*tevt bottagen*"

 

Jag såg den lilla rutan komma upp i hörnet, "Tiam skriver" också texten. De ända som har skrivit med mig från den msn var Sam, Jasmine, och kzam. Men eftersom att det var på svenska, och jag såg att det inte var xam, så blev jag förjävla glad! Jag finner inte ens ord, mitt hjärta bara hoppade ur!

Jag antog att det var antingen Sam eller Jasmine, och det spelade ingen jävla roll vem det var, jag blev överlycklig, exaltherad!

Jag tappade andan, mina händer började skaka.. Det tog ett tag innan jag ens kunde kolla vad de skrev, hela jag var i obalans! När jag läste så förstod jag snabbt  att det inte var Sam eller Jasmine som skrev.. Vad hade jag förväntat mig egentligen? Jag visste att de var döda, men jag har fortfarande inte kunnat acceptera det. Men besvikelsen varade absolut inte länge, för den personen som skrev är en "del" av dem. För mig iaf. Jag har snackat med honom förrut, och jag blev förjävla glad när han skrev! Så jävla underbart! (Y)

Vi snackade, och han berättade lite för mig om hur det låg till..

*text borttagen*


När jag vänjde mig vid tanken att få snacka med honom igen så kom all smärta. Smärtan som sitter djupt inne i bröstet på mig, och det gör så jävla ont! Jag vill "gräva" ut den ur bröstet, eller vafan som helst, måste få den att försvinna!

Ända sedan jag fick reda på att de var döda så har jag inte kunnat tro det. För mig så är de gudar = odödliga! This is fucking unbelieveable!

Jag har aldrig kunnat acceptera det här, och det märks så jävla tydligt nu. Hur jag så lätt kan tro att de fortfarande är vid liv..


Fyfan, jag mår piss just nu. Nu är jag tillbaka till kvällen jag fick reda på allting.. Min andning är oregelbunden och jag kan inte sitta still. Jag vill bara skrika, få ur mig all jävla smärta som dras till mig som om jag vore en jävla magnet! :X


Kommer jag någonsin kunna ta mig egenom det här? För såfort som jag börjar komma upp på benen så faller jag tillbaka..</3

 

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards