axelinas

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Axelina Johansson - 10 februari 2011 23:05

  

Blir hemma imorrn känns det som.    Eller ja, det har jag redan bestämt att jag ska vara. Jag mår fan inte bra nu, men jag är glad! (Y)

haha^^


Wish u guys who's going to sleep now, a sweet dream or a beautiful nightmare :*

Xoxo, Axelina   

Av Axelina Johansson - 10 februari 2011 20:29

Hejsan! -.-'

 

 

Farsan har legat hemma i influensan nu i nästan en vecka. Han har varit så jävla sjuk, bara legat och sovit, gått ihopkurad och hostat hela dagarna. Inte orkat med något liksom. Sen så blev Tessan sjuk, sen blev Malin lite dålig. Idag så fick Simon åka hem för att han hade fått feber, och även jag gick hem lite tidigare idag för att jag kände mig nere.

Nu så hat jag käkat ipren och hostmedicin, sovit i x antal timmar och är helt jävla borta! Fuck, men som sagt, det var inte helt oväntat..

    Det ända jag kan göra nu i några dagar frammåt är att sova och bara vänta ut skiten..:(

 

*host* på er ;)

 

 

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards