axelinas

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Axelina Johansson - 22 februari 2011 18:35

Lyssnade på din begravningslåt idag. Du fick aldrig någon begravning och lär inte få någon heller. Även om du skulle ha fått en så skulle det inte va vart många som hade kommit, inte ens mer än max 5 stycken.. Jag skulle vart där, önskar mer än någonting att det inte blev såhär. Skulle göra vad som helst för att få byta plats med er, älskar er mer än själva livet. Den ända anledningen till att jag fortsätter är att jag försöker leva för er, för att ni vill det.  Som ni sa, "Keep on going, we are proud of you, take care. Love Sam 'n Jasmine"  

     Jag gör det här för er skull. Men som Lei sa, visst är det bra att jag fortsätter men jag gör det för "fel" anledning. Jag borde vilja leva för min egen skull, men kärleken till dem är obeskrivlig.


Kärlek

Den kan bota allt, få människor att göra vafan som helst. Vet nästan inte om det är bra eller dåligt.. Det är som en jävla drog, den allra värsta sorten. Den är beroendeframkallande, när man är inne i drogen, när man är "påverkad" så är man inte riktigt medveten om omvärlden. Man lever som i ett vakum, fokyserar bara på en sak och gör saker som man kanske inte skulle göra i "nyktert tillstond". Och bieffekterna är brutala!


Tänker på er, nu och för alltid, bacio :*

Av Axelina Johansson - 22 februari 2011 17:31

Okay, har börjat få klagomål så nu får jag ta tag i mitt bloggande igen (Y)


Halloy!

 

Det har hänt en jävla massa så det är drf jag inte har orkat blogga, har inte orkat med så mkt överhuvudtaget.. Syrran var ju här i helgen och hon berättade en massa, och fuck säger jag bara! Inte kul att höra, men jag är långt ifrån förvånad.. Men det ska bli bättre snart, mycket snart hoppas jag. För oss barn iaf.

  Det är så svårt. Jag älskar inte dig, men jag har gjort det, när jag var mindre och inte visste det jag gör nu. Ibland så saknar jag tiden hos dig, trots att det på många sätt var skit så var det även en trygghet. Ett liv som jag mer än gärna hade fortsatt att leva om det inte var för dig. Då tvingade ifrån mig allt, så jag kan inte göra annat än att hata dig..

    Det jag fick reda på idag var,,egentligen inte förvånande fast ändå lite. Men för oss, (barn) så är det bra hoppas jag  (Y) Vi får stöd och hjälp från många håll, så det här ska vi klara <3

 

  

 

Tänker bomba bloggen med filosofiska inlägg lite senare   

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards