axelinas

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Axelina Johansson - 23 februari 2011 19:04



**************

Cause sometimes you just feel tired.
You feel weak and when you feel weak you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.

Av Axelina Johansson - 23 februari 2011 16:05

Fyfan vad skönt säger jag bara!

 

Satt vid datan typ halva natten, loggade ut från msn strax efter 4.. Passar alltid på att stanna uppe lite extra länge när jag är ledig på Onsdagar    Så är var jävligt skönt att verkligen kunna sova ut idag, vaknade vid 13 tiden^^

Klockan är mycket, men jag har som ni förstår inte vart uppe så länge. Och vad har jag hunnit med? Jo, jag har städat mitt rum, vilket veeerkligen behövdes!

Sen så har jag suttit framför datan och chillat lite   

****************************************

Igår så hände det en sak som jag blev otroligt chockad/glad över! En barndomsvän började skriva till mig. Vi har inte snackat på kanske 7 år eller ngt, och nu så har vi hörjat lite igen. När vi var kompisar så var vi tighta! Hon var som min syster.

Det känns bra det här, kul att ha börjat snacka igen, fast det är värre än vad jag trodde..

 

  

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards