axelinas

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Axelina Johansson - 28 februari 2011 23:07

Fyfan vad jag älskar den här låten!!!

 

Dagen,,hmm, det har inte varit något speciellt med den, den var helt okey. Jag och louise skolkade från svenskan, så vi åkte in till stan. Där kollade vi på lite olika, piercingar bl.a..  Sen så gick vi och satte oss på en bänk, bara satt och snackade liksom. Så går det två killar ut ur affären brevid, den en stirrade asmycket på mig, så jag stirrade tbk. Och fyfan vad jag kände igen honom, men jag kunde inte komma på vem det var först^^ Men han kom fram och hälsade och det var ju Jocke, min kusin x) Haha, nästan lite pinsamt att jag inte kunde komma på vem det var först..

Men fuck vad glad jag blir när jag går på stan och träffar någon som jag känner!   Det händer inte alls ofta här i Göteborg, så jag blir löjligt glad när det inträffar^^


Tänkte ta och lägga mig tidigt ikv, så puss på er :*


Peace Out!

Av Axelina Johansson - 28 februari 2011 07:54

Buongiorno!  

 

 

Hmm, godmorgon på er. Gick upp 30 min tidigare idag för att hinna med en grej, ska börja göra det varje dag nu framöver    Nu har jag ca 40 min extra på mig på morgonen så då hinner jag slappa lite innan skolan, vilket gillas (Y) Nu sitter jag och dricker italiensk tomatsoppa med basilika, mhms!  

  

 

Körde på lockit med mittbena idag

 

Xoxo /Axelina

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards