axelinas

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Axelina Johansson - 14 februari 2011 15:39


*************

Tack, du gjorde precis min dag :*

Av Axelina Johansson - 14 februari 2011 13:26

Eftersom att jag är singel, så har jag ingen pojkvän att passa upp idag, så jag får fixa något till familjen.^^ Men jag hade verkligen ingen aning om vad jag skulle göra, jag ville fixa någon middag av något slag, men vaaad? xD Jag kom inte på något som jag var säker på att jag skulle lyckas med så jag sket it   

Men jag gick ner till affären och där fick jag en idé! Ska ta och fixa den nu, uppdatering om det kommer senare   


Xoxo /Axelina

Av Axelina Johansson - 14 februari 2011 12:13

Do you have big dreams that you are working hard to make come true? Maybe you want to get straight A's in school or prove to your boss that you are the one that should head up the big projects. Whatever your goals are, here are some tips on how you can rule your world!

* Make friends with the enemy.
You may look at them as your competition, but being nice to everyone pays off. You never know who you might need to ask for help on your way up!

 * Look up, not down!
Stay positive always. No one has ever gotten anywhere with a negative attitude. 

*Don't fight, listen. You may not always agree with the advice that others give you, but you should listen anyway. You may learn something you didn’t know.

* Be fiercely true to who you are. Don’t loose sight of your values and where you came from. The things that make you, you are the things that will take you to the top!
 

* Be courageous and embrace change! The only way to get to the top is to take chances. Some may not work out, but you will learn from them and come back even stronger!

 

Good Luck!

 

Xoxo /Axelina

Av Axelina Johansson - 14 februari 2011 10:51

Halluu alla sötisar, (hej på er fulingar också  )

 

Jaa, jag tror inte att det är så många som kan ha missat att det är kärlekens dag idag    Jag menar, det står på ca. 70 % av alla fb uppdateringar, alla bloggar jag har läst hittills, radion,,osv, så jag tror inte att det är så många som kan ha undkommit den informationen

Men vad innebär den här dagen egentligen? Jo, kopplingen till romantik och kärlek uppkom först under medeltiden och uppstod möjligtvis genom en folklig föreställning om att fåglar i mitten av februari sökte och fann sin partner. Detta inspirerade pojkar och flickor att fundera på vem som skulle bli deras Valentin, det vill säga vem som de skulle hålla ihop med minst ett år framöver..

 

Jag tycker att det låter gulligt.   Men visst är det många som fruktar den här dagen, framförallt många singlar.. Man kan lätt känna sig ensam och man kan känna ett starkt behov av att finna en partner. Det tycker jag är lite synd. Visst, det är ju något som väldigt många vill, "finna en livskamrat", men det behöver ju inte ske idag.

Ta hellre vara på dem du redan har, visa hur mycket de betyder för dig ist för att vara på en deperat jakt på att "finna den stora kärleken". Ett litet råd bara

 

Nä, nu ska jag fixa iordning mig, käka lite så får man se  vad dagen bjuder på^^

  

 

Xoxo /Axelina :*

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards