axelinas

Alla inlägg under februari 2011

:X

Av Axelina Johansson - 4 februari 2011 16:29

Fick ett återfall igår. Kommer tillbaka när jag är bättre..

Av Axelina Johansson - 2 februari 2011 16:26

Jag saknar dig något så otroligt ska du veta! Jag har verkligen tänkt tillbaka på allt som jag har gjort, och även det jag gör, och det finns ingen riktig mening med det här. Varför gör jag som jag gör? Jag har ingen jävla aning! Hur fan kan jag säga at jag kan ge upp allt? Ge upp allt för vad i såna fall? Vad är det jag tror kommer att hända?

Men det var inte bara det som du inte gillade, du gillade inte den jag har blivit, "Axelina". Och det kan jag faktiskt inte göra något åt, tyvärr. Visst, de har förändrat mig mycket men det är fler faktorer som spelar in. Jag är inte samma person längre, "den töntiga/roliga tejen". Jag har blivit jävligt seriös, och ser på saker annorlunda.

      Men jag är fortfarande rolig att hänga med, antar jag iaf. Jag har kompisar här i göteborg som gillar mig.. Men ingen känner mig så som du gör, jag kan inte snacka med andra på samma sätt som jag kunde med dig..


Jag vill bara säga förlåt för att jag har varit förjävlig mot dig, Sagt en massa dumma saker som jag ångrar! Det är jag som har förändrats, i know, men inte helt. Många saker är sig likt, iaf hur jag känner för dig. Vill bara att du ska veta att jag saknar dig och älskar dig <3



Gomenasai, I know i let you down.

I never needed a friend,, like i do now <3

<3

Av Axelina Johansson - 2 februari 2011 15:57

"keep on going, we're proud of you. take care. love sam n jasmine"



I love u, and i always will! I'm living for u guys.

"Never stop believe"  

Av Axelina Johansson - 2 februari 2011 10:42

Godmorgon förresten   


Jo, i måndags så åkte jag in till stan efter skolan för att fixa en grej.. Jag gick in till synoptik och kollade efter glasögon.   Jag har letat ganska mycket och jag hittar aldrig något som passar mig, några som jag verkligen kan tänka mig att andvända över huvudtaget..

Men i måndags så gjorde jag det! Jag lånade hem två par, men det var ett par jag fastnade för extra mycket^^

Nå, vad tycker ni?   

  


Assa, jag passar inte i några glasögon som jag har provat, det vet jag mycket väl. Men de här, de känns ändå helt okej, några som jag kan tänka mig att gå runt i       


Jävligt dålig uppdatering, i know. Men det är så sjukt mycket som händer i mitt liv just nu..
Ciao, TTYL :*

Av Axelina Johansson - 1 februari 2011 21:09

Fyfan vad jobbigt det är säger jag bara! Oh, jag vet inte ens om jag mår bra eller dåligt just nu..

I början av kvällen så blev jag förjävla glad! "memento mori" Oh, fan vad överlycklig jag blev när jag såg det! :D Men nu, fick jag reda på ännu en sak.. Fan, jag vet inte hur jag ska hantera det! Så jävla sjukt, helt omänskligt, men tydligen inte. Jag sörjer!

Jag talar ut, och jag vet inte hur det känns.. Men jag antar att det är det bästa sättet. Jag skulle bara vilja skrika ut allt jag vet, få det ur mig så jag slipper allt det här. Men saken är, jag vill ju veta allt, det är mitt eget fel!


***************

Sam, Jasmine, <3

Hoppas att allt det här jag fick reda på är sant! Hoppas att vi ses snart :*

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards