axelinas

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Dag 03

Av Axelina Johansson - 24 januari 2011 21:03

Mina föräldrar

 

 

Hmm, det här kan bli intressant..

Morsan;

Jag kan börja med att säga att jag har brytit min kontakt med morsan. Jag tycker verkligen inte om henne och hatar allt det hon står för! Jag tror att det även vore bättre om hon inte fanns..

Hur kan jag säga såhär om mig egen mamma kanske ni tänker då? Jo, svaret är simpelt. Jag har under hela mitt liv bott hos henne, och det var inte alltid så lätt om man säger så. Hon är väldigt envis, and not in a good way! Hon har aldrig fel om någonting, och hon mår så jävla dåligt själv så hon trycker ner andra för att själv må bättre. Och hon bryr sig inte ett piss om det är hennes barn det är hon trycker ner..

    Undertiden som jag bodde med henne så var hon mycket orättvis, men jag började säga ifrån. Jag tar ingen skit från någon och kräver att bli behandlad med respekt! Hon pallade inte att jag sa emot så hon skickade ut mig. Jag fick inte längre bo kvar för att jag krävde att bli behandlad med respekt och det kunde hon inte gå med på :$

Så, det säger ganska mycket om min mamma tycker jag. Jag hatar henne och jag mår mycket bättre utan henne!

 

  

USCH!   

 

 

Farsan;

Min farsa är förjävla störd! Asså, seriöst, helt jävla sjuk asså!^^ Han jävlas med allt och alla hela tiden och är den mest irriterande personen jag känner. När vi sitter i soffan och kollar på film så sitter han och petar på mig och det gör förjävla ont :x

Han är faktiskt så extrem, så alltid innan jag bjuder hem folk, som inte har träffat honom innan, jag varnar dem alltid för honom. Så att de inte ska få en chock liksom xD Men han är helt perfekt! Sjukt jävla underbar faktiskt! :D

   Jag och min helbror bor här i göteborg tillsammans med honom, hans tjej och hennes dotter. Jag känner att han verkligen bryr sig om mig och simon, sätter oss först liksom <3 Han litar på mig och tror på mig, det är värst sjukt mycket ska ni veta. Jag älskar honom verkligen och är så glad över att jag har honom och att han är just min pappa! <3

  

Du är underbar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av Axelina Johansson - 11 maj 2011 01:12


  I play a game called life. It's a hard game without winners, and you have to play it good to come as far as possible. Some will lose sooner than others, and our conditions are never the same.   ...

Av Axelina Johansson - 13 april 2011 00:15

Överflöd av kärlek just nu, det var verkligen längesedan jag var såhär lycklig^^ Jag har insett hur bra jag har det och älskar mitt liv som Axel ;D   ...

Av Axelina Johansson - 13 april 2011 00:15

  Medeltiden;   500-1500 -talet. Politik stabilisering i slutet av 700-talet, kung Karl den store. Godset och byn fungerade i många avseenden som en värld för sig. Men de ingick också i ett större sammanhang, nämligen det medeltida samhällets p...

Av Axelina Johansson - 30 mars 2011 09:50

  Memento Mori     Mitt namn är Mateo Esposio. Allt började när jag föddes, jag är uppvuxen hos Europas största chazas/drugdealers i Italien, Sicilien.   Jag och min tvillingbror, Marion är idag 15 år. Vi har en storasyster som ...

Av Axelina Johansson - 25 mars 2011 11:11

"Esta mañana yo y unos amigos fuimos un pequeño pueblo que limitar con nuestra ciudad. Usted sabe lo que nuestra familia suelíamos iríbiamos en el verano.. Nosotros nadamos en el mar, comíamos muchas helados, mirábamos en torno este pueblo. Cumplimos...

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards