axelinas

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Axelina Johansson - 2 december 2010 21:14

Jaa, fuck, vad mycket enklare livet skulle vara då! Men vem har sagt att livet ska vara enkelt? Nej, det ska det inte, men man kan ju alltid få drömma.

Jag vill inte gå till skolan imorrn, vill inte säga hejdå till klassen :7 Det kommer bli sjukt jobbigt.. Men det ska bli skönt att få det avklarat.

Jag har vuxit så jävla mycket som människa det senaste halvåret (Y) Jag tycker att det är possetivit, (även om mina kompisar inte gillar "mitt nya ja", så klarar jag mig bättre nu) Jag tar ansvar över mitt liv på ett annat sätt :)


Ska kolla lite på tv nu, och sen så är det fredag   

Wish me luck, i'll need it!^^


  


Peace Out, bitches!

Av Axelina Johansson - 2 december 2010 17:57

..utan tänder. Det är precis så jag känner mig :$ Jag var hos tandläkaren igår och spände tandställningen, och FUCK, vad ont jag har nu! Det känns som om alla tänder är lösa, och det "kilar" i dem. Som om jag har "träningsverk" i tänderna -.-'

Det är inte alls kul, och jag kan inte äta. Idag så har jag fått i mig två clementiner och lite mos. För jag kan verkligen inte tugga :(


  


det är jag   

Av Axelina Johansson - 2 december 2010 09:42

Ja, nu jävlar! Är i skolan just nu borde egentligen vara på spanskan.

Jag var uppe hos rektorn förrut men man var inte där idag.. Men det finns en biträdande rektor som jag ska försöka få tag i, men han var inte heller där för tillfället. Men jag lämnade en lapp på hans skrivbord och sa att jag behövde träffa honom, så fort som möjligt.

Det ska nog vara ganska lätt att fixa hoppas jag (Y) Det jobbigaste blir att berätta för alla.. Jag sa det till några lärare förut när de hjälpte mig att få tag på rektorn. Det var inte heller lätt, för de "vet" om mig. Lite vad som har hänt i tidigare liv, och tycker verkligen att det var jättesynd.


But I'll do this for me!

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards