axelinas

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Axelina Johansson - 22 december 2010 19:02

Yepp, snart är det jul (y) Jag har aldrig gillat julen. Den har alltid vart så stressigt, massa bråk osv. Men det är ju sällskapet som gör det. Så förutsättningarna för att det kommer att bli kul i jul (^^) har verkligen höjts.

Julen kommer att firas i skövde, med malin och hennes familj.. Det känns ganska bra, men jag skulle ju egentligen ha firat med mamma.. Men nej, tänker aldrig mer träffa den fittan!  Livet är för kort för att umgås med idioter!


Imorrn så följer jag med farsan och lämnar Simon i grästorp. Men jag vill inte träffa mamma,,så jag hoppar antagligen av innan, kanske kan gå runt i trollhättan lite.. Sedan så ska jag och farsan fixa gran! Haha, vi är jävligt sent ute, jag vet, men whatthefuck! ^^ Bättre sent än aldrig ;)

Alla julklappar är köpta, dock inte inslagna, men jag känner mig redo för julen (y) Jag tycker att det har gått jävligt fort allting! ;o


*text borttagen*


Peace out!

Av Axelina Johansson - 22 december 2010 11:21

Det här året har verkligen vart förjävligt för min del! Jag har aldrig någonsin mått såhär dåligt, någonsin! Men jag har heller aldrig vart så lycklig heller. Och det hänger ihop! Det ena kan inte existera utan det andra.

Jag förlorade hela mitt liv! Det tog jävligt hårt kan jag medge, men jag är på "bättringsväg". Det finns bara en väg, och det är uppåt! (Y)

Just nu mår jag verkligen som sämst, och men jag tänker bara låta mig vara på den här nivån ett kort tag till. Nästa år ska jag börja om med nya tag, jag säger inte att jag ska glömma det som har hänt. Verkligen inte! Men jag ska ta tillvara på det jag har lärt mig, det ska inte vara för intet..


If the devil is real, then god must be real too! Som sagt, den ena kan inte existera utan den andra..



Peace out!

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards