axelinas

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Axelina Johansson - 18 december 2010 21:58

Jag vet inte.. Är verkligen döden något negativt? Det kan ju ingen säkert veta, för man måste ju uppleva den först. Tänk om man slipper all smärta genom att försvinna? Varför ska man då stå ut när det finns en enkel utväg?


Jag tänker inte ta den enkla utvägen, men jag tänker på det.. Jag kommer faktiskt inte på en bra anledning att stanna kvar..Jag vet att livet kan vara bra, hur jävla bra som helst, men inte för alla.

*text borttagen*


**************************************************


Av Axelina Johansson - 18 december 2010 14:20

*text borttagen*

Av Axelina Johansson - 18 december 2010 11:33

Ditt hjärta må ha slutat slå. Du må ha tagit ditt sista andetag. Men du är inte död! Efter att jag träffade dig så har du blivit en del av mig, så du lever kvar inom mig! Jag kommer aldrig någonsin att glömma er, och jag vet att ni tror mig. Det finns ingen som er, och det är en jävligt stor ära att få ha lärt känna er! <3

Jag tänker aldrig säga farväl till er, men jag hoppas att ni är på en bättre plats..


Ni lärde mig något, ni lärde mig att leva. På "rätt" sätt. Jag är så ortoligt tacksam  över att ni "valde" mig <3 Jag kommer ihåg allt ni har sagt, någonsin! Jag har det nerskrivet, samlat på ett ställe, där jag "bevarar" er.


Jag kommer att fortsätta använda alla smarta ord och meningar som ni har uttryckt er genom. Jag älskar er, det vet ni! <3


Att vi träffade varandra, det var ödet! Det var meningen. Och jag tänker ta tillvara på allt det här. Ta åt mig allt vad ni har lärt mig, det ska inte vara för intet.


Tänker avsluta med ett citat från Sam Montana. Detta säger han efter att ha berättat om sitt liv;




"Detta har ingenting med uppmärksamhet att göra. Jag vill inte att någon ska tycka synd om mig. Jag vill därimot att folk ska ha lite "balls".

Leva även om det är tufft, jag ljuger inte när jag säger att det blir bättre.

/ peace, Sam Montana"

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards