axelinas

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Axelina Johansson - 27 december 2010 18:48

Heey! ;p

 

Drog in till stan idag med syrran och shoppade lite.. Och ni ska bara veta vad jag köpte ;) Haha, hur jävla coolt som helst, men  det gör ont och är jätteobehagligt att använda!^^ Det ser förjävligt ut, och jag ångrar att jag inte tog en annan färg, menmen, jag får la ta och köpa i en annan färg när jag får pengar igen :p

Jag har tänkt att jag ska använda dem på nyår, får se hur folk kommer att reagera..x)

 

Nu är jag riktigt taggad inför nyår, det ska bli superkul! (Y) Ska bli skönt att få träffa alla igen, för fan vad man saknar dem! ;D

 Peace out! <3

Av Axelina Johansson - 27 december 2010 00:32

Hela det här halvåret har vart förjävligt på många sätt för min del. Jag har aldigt någonsin kunnat föreställa mig att man kan må så dåligt som jag har gjort, och jag vet faktiskt inte hur jag orkade ta mig igenom det..

Men det absolut värsta som har hänt är det med Sam och Jasmine..<3! Jag visste verkligen inte hur jag skulle hantera situationen och jag höll på att hamna på fel "spår".. Jag hade så otroligt mycket smärta inom mig så jag stod inte ut, jag var tvungen att bli av med den psysiska smärtan.

Och jag kan säga att de som verkligen räddade mig var mina vänner, mina otroligt underbart älskade vänner! Jag kan inte med ord beskriva hur jävla mycket ni betyder för mig! Jag älskar er något så otroligt! <3

Erat stöd fick mig att stå ut, fick mig att tro att jag kanske skulle kunna ta mig igenom det här och ni visade att ni verkligen fanns där för mig. Även om ni inte tror att det ni gjorde/gör betyder så mkt, så kan jag säga att det betyder mer än vad jag visar! <3 Att få veta att ni verkligen bryr er om mig, att ni finns där och vill hjälpa mig igenom det här.. Jag vet inte hur jag ska kunna tacka er! <3


Nu kan man verkligen säga att jag vet vad livet är, jag har sett det ur ett helt annat perspektiv. Jag känner att jag är en helt ny människa, och det är både på gott och ont.. Life could really be a bitch, but it could also be great!

När livets alla motgångar kommer så får man koppla bort all skit, och hitta den motivationen för att fortsätta! Om man bara skulle ge upp, så är allt det man någonsin har kämpat för borta, till ingen nytta. Och jag vill inte ha det så, i'll never stop believe.

Hela den här "erfarenheten" har gjort mig till en "fighter".


So, this is to "the italian trio" <3

After all you put me through,  I want to thank you
'Cause it makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
It makes me that much wiser
So thanks for making me a fighter
Made me learn a little bit faster
Made my skin a little bit thicker
Makes me that much smarter
So thanks for making me a fighter <3



******************************

Till sist, tack så jävla mycket alla som har funnits/finns här för mig, och stöttar mig. Det betyder något så enormt, och jag vet inte om jag hade klarat det utan er!

Älskar er! :* <3




Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards