axelinas

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Axelina Johansson - 23 december 2010 22:25

Jag mår,,bra (?) nu, det känns ganska bra iaf! Jag kan äntligen skratta igen och jag känner juleglädjen. Men jag vet en som verkligen inte alls mår bra.. Jag kan inte direkt säga att jag känner honom så bra, men på något sätt så känner jag ansvar för honom. Som om han vore min bror..

Jag vet att han har det förjävla tufft just nu, men jag vet inte vad jag kan göra för att hjälpa honom. :/ Dels så "vill" han inte ha hjälp, (jag tror egentligen att han vill ha det, men han vill inte blanda in mig i de kretsarna. för farligt), sen så bor han ju inte ens i samma land, vilket gör det ännu svårare..

Men jag nästan skäms över att jag mår som jag mår, när inte han gör det.. Vi har några saker gemensamt *text borttagen*.

Är det skuldkänslor? Jag vill inte må bra, om det är någon som jag verkligen bryr mig om som mår skit! Jag pallar inte det!

Men jag vet inte vad jag ska göra..;S

 

*************************'

Nog med för funderingar för ikväll^^ Ska ta och sätta mig med familjen och kolla på film och äta en julskinssmörgås, (ingen jävla aning om hur det stavas^^)

Ni får ha det super, (Y)


Wish u guys a sweet dream or a beautiful nightmare!

Peace out! <3

Av Axelina Johansson - 23 december 2010 21:00

Det här får bli det sista inlägget för dagen. Så jag tänkte bara önska er en riktigt God Jul! :D

  


Av Axelina Johansson - 23 december 2010 19:37


Den här låten knarkades förra julen! :P mktmkt good stuff ;)

Av Axelina Johansson - 23 december 2010 18:49

Jag gillar inte de lugna jullåtarna, om jusus och gud.. Jag blir bara trött av dem och frå absolut ingen julkänsla! Men jag äälskar spanksa jullåtar! :D Haha, det kanske är lite udda, men jag tycker att de är förjävla härliga asså! Blir superglad av dem :p


Min favorit just nu, "En navidad" :D



visst är den grym? ;)

Av Axelina Johansson - 23 december 2010 15:52

..you could collect all the people u love in one place, and just be with them? That would really be perfect! And that's how i wanna live my life. Now, it's so many people that i love wich r so fucking far away from me. I don't think that i've ever miss so many people at the same time, like i do now.

But sometimes u have to be apart from people u love. But that doesn't mean that u love them any less, that can make u love them even more..

 

*********************

  Haha, hemskt gammal bild, i know but i lööve it! :* <3   Love u sis :* <3   Äslar dig, (storasyster) <3   Yeah!^^ haha, lite saknar man dem allt x)     Molly älskling! :* <3     Partygirls! ;)   

 

 

var bara tvungen att skriva det^^ det spelar ingen roll att jag bor i gbg nu, jag älskar er och kommer alltid att göra det! Jag glömmer er inte så lätt! ;) <3

 

Peace out! <3

 

Av Axelina Johansson - 23 december 2010 15:04

Jag är inte troende på något sätt. Jag tror varken på gud eller att jesus återuppstod.. Om julen är tillbingat för att fira jesus födelse, så varför ska jag då fira det, om jag inte tror på skiten?

Jo, för julen handlar om så mycket mer än om jesus. Jag menar, hur många är det egentligen som verkligen firar för att jesus föddes..? Jag påstår inte att det inte är någon som gör det, men inom min "vänskaps krest", så är det inte så populärt.. Vad har tomten med jesus att göra? Granen? Kalle Anka?

Jo, julen har utväcklias till något mycket större! Vilket jag tycker är bra (Y) För mig så är julen en tillställning där hela famlijen är sammlad och bara njuter av varandras sällskap. Det är en mysig tillställning som inte har något med den kristna tron att göra. :D


******************************

Jag och farsan har vart ute och letat gran idag (Y) Känner verkligen hur sent ute vi är^^ Vi åkte runt halva göteborg, men inte en jävel hade någon gran kvar.. Men vi hittade tillslut en gran. Haha, lyckat, i know ;)

Men det har uppstått ett litet problem.. Tessan spydde tidigare idag, så hon har antagligen åkt på vintersjukan..:S Usch!!

Så vi åker antagligen inte till skövde..:( Men vi får göra det bästa av situationen, och fira här i gbg! Det kanske kan bli mysigt det också, vem vet ;3



Av Axelina Johansson - 23 december 2010 00:39

Lööve this song! ;)


Ligger nu i sängen och lyssnar på musik. Jag är faktiskt på riktigt bra humör, jag kommer inte ihåg när jag kände såhär senast^^ Det känns så bra! Viss är det mycket sorg omkring mig, men jag har bara ett liv, och det är nu. Och jag tycker att det är så mycket roligare att skratta och le, så jag ska försöka göra det så ofta jag kan! ;D

Jag ska till grästorp imorrn, så jag antar att det är det som får mig på lite bättre humör^^ Jag kommer troligtvis inte träffa någon jag känner, för jag ska inte vara där länge,,men grästorp är ändå grästorp! (Y) Jag önskar att jag kände lite mer folk här i gbg, för jag älskar verkligen känslan att springa på någon man känner på stan! Det är förjävla underbart faktiskt :D

Nu tror jag att det är dags för mig att stänga av musiken och logga ut från msn, för jag ska upp om 6 timmar :s Trevligt, i know!


Wish u guys a sweet dream or a beautiful nightmare!
Peace out! <3

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards