axelinas

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Axelina Johansson - 15 december 2010 17:27

Ja, det är jag faktiskt värd efter idag tycker jag (y) Jag känner att jag verkligen har tagit tillvara på dagen och gjort "behövligheter"

Jag har städat mitt rum, vilket jag har börjat göra varje onsdag.

Jag har pluggat ganska mkt idag iaf^^ Inte helt klar än, men jag ska allt se till och kunna det imorrn..

Sedan så åkte jag in till stan och handlade de sista julklapparna (Y) Jag ville egentligen inte köpa ngt till mamma, men det fick bli en chokladask iaf. Det är verkligen inte mkt, men det är ändå litet. Hon förtjänar inte ens den..

I stan så träffade jag Jenny och Emelie, från angered.. Vi har inte snackat så mkt efter att jag slutade där..*text borttagen*


Av Axelina Johansson - 15 december 2010 10:37

Älskar den här! Lyssna vettja ;)


Av Axelina Johansson - 15 december 2010 09:15

Visst är det många som har yttrat frasen, "jag har världens bästa pappa". But how knows? Så jag tänker inte säga det, men jag har en jävligt bra pappa iaf, och jag älskar honom något så otroligt! :D

Han står alltid vid min sida, stöttar mig när jag går igenom livets svårigheter och är helt underbar! Han har, seriöst nu alltså, "typ" världens sämsta humor! Asså, det är helt jävla sjukt, jag kan bli förbannad på honom ibland! Men fan vad kul han har!

På många sätt vill jag bli som honom, men på mitt sätt. Jag ser upp till honom, han är så otroligt smart! Och han har verkligen vart med om mycket, även en massa "dåliga" saker, så han är bra på att hjälpa mig och ger kloka råd.


Pappa, jag älskar dig, tack för att du finns och allt du gör för mig och Simon! <3

 

  

 

En mktmkt gammal bild på mig och simon, ingen utav oss ser ut så längre^^

Av Axelina Johansson - 15 december 2010 09:01

NEJ, det är ingen "god morgon" för mig med all smärta som jag känner just nu..

Eftersom min läpp svullnade upp så igår, och jag sket ju i det och tryckte i min piercing ändå. Så det gjorde ont hela dagen igår, eftersom att det blev så "tight". Inatt så växte piercingen IN I läppen! :S Så jag vaknar och ser den inte, utan bara känner den, plus en jävla massa smärta..

Så jag fick ställa mig med en sax och "klippa" upp skinnet runt piercingen och ta ut den. It hurts, i promes!

Men jag fick såklart ut den, och nu tänker jag inte sätta i den igen, jag får låta det växa igen..:( Men jag funderar på att pierca min tunga ist! :D Det är huur mysigt som helst (a)


Inatt så hade jag en mardröm..

Den var ganska rörig, och inte alls "läskig" som många andra mardrömmar kan vara, utan den var så jävla sorglig! Och det värsta var att det var sant :( Det handlade om mamma, thomas och molly. Hur de behandlar henne och mig, hon hur jävla dåligt jag mår i deras sällskap :/


Livet är för kort för att umgås med idioter!

 

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards