axelinas

Direktlänk till inlägg 25 december 2010

Så jävla arg och besviken!

Av Axelina Johansson - 25 december 2010 15:06

Min mobil gick sönder den 25/11, så då åkte vi in till tele2. De tog emot den och lovade att skicka in den till verkstan nästa dag. De sa att det skulle skicka ett mess till farsan när den var klar, vilket skulle ta max.  2-3 veckor! När tre veckor hade gått så var vi inne och frågade vad de håller på med, för de hade inte hört av sig.. Men vad säger han då? "Nä, så fort går det inte, ni var här för en vecka sedan.. Ni lämnade in mobilen den 7/12.." Jag fick fan damp på idiotjävlen! Hur fan kan han påsåt att vi ljuger, men vi hade inte kvittot, så vi kunde bara åka hem..

Men nu ska vi dit imorrn igen, idag är det exakt en månad sedan. Nu ska vi även ta med kvittot och säger han att vi ljuger så blir det inte kul för honom, för då jävlar!

 

Egentligen så vet jag inte varför jag är så förbannad på honom,,eller jo, det vet jag! Jag hatar falska människor! Och när det gäller min mobil så är jag jävligt känslig, jag vill verkligen inte vara utan den! Jag kan inte lyssna på musik, vilket jag annars gör vart jag än går/gör. Hur kul är det att åka spårvagn och buss utan musik? Jag klarar knappt det :s

Speciellt inte nu när jag har fått nya lurar, kul att inte kunna använda dem ordentligt -.-'

Jag kan inte heller messa de jag vill, för jag har typ inga kontakter på den här lånemobilen! Jag ser bara nummret, och det finns vissa som messar/ringer mig som jag inte vill svara..pallar inte!

 

Men det absolut viktigaste av allt, det finns saker på min mobil, som är så jävla värdefullt för mig! Om jag förlorar det,,jag vet inte hur jag ska kunna hantera det. Det är Sams texter, och "visdoms ord", och en massa annat som nu är oersättsbart! Fan ta dem om jag förlorar det! :'(

 

min lånemobil

  

 

 

lite skilland ;)

 

  

I REALLY, REALLY MISS YA! :* <3

 
 
Ingen bild

Tele2

27 december 2010 14:34

Hej Axelinas,

Jag beklagar att lagningen av din telefon tog längre tid än vad som var sagt från början. Jag hoppas att du nu har fått besked om hur långt reparationen har kommit. Dessvärre fabriksinställs oftast telefonerna för att man ska kunna laga dem, jag hoppas att det inte var nödvändigt med din telefon så att all information finns kvar.

Med vänliga hälsningar

Ida Jönsson, Tele2
ida.jonsson@tele2.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av Axelina Johansson - 11 maj 2011 01:12


  I play a game called life. It's a hard game without winners, and you have to play it good to come as far as possible. Some will lose sooner than others, and our conditions are never the same.   ...

Av Axelina Johansson - 13 april 2011 00:15

Överflöd av kärlek just nu, det var verkligen längesedan jag var såhär lycklig^^ Jag har insett hur bra jag har det och älskar mitt liv som Axel ;D   ...

Av Axelina Johansson - 13 april 2011 00:15

  Medeltiden;   500-1500 -talet. Politik stabilisering i slutet av 700-talet, kung Karl den store. Godset och byn fungerade i många avseenden som en värld för sig. Men de ingick också i ett större sammanhang, nämligen det medeltida samhällets p...

Av Axelina Johansson - 30 mars 2011 09:50

  Memento Mori     Mitt namn är Mateo Esposio. Allt började när jag föddes, jag är uppvuxen hos Europas största chazas/drugdealers i Italien, Sicilien.   Jag och min tvillingbror, Marion är idag 15 år. Vi har en storasyster som ...

Av Axelina Johansson - 25 mars 2011 11:11

"Esta mañana yo y unos amigos fuimos un pequeño pueblo que limitar con nuestra ciudad. Usted sabe lo que nuestra familia suelíamos iríbiamos en el verano.. Nosotros nadamos en el mar, comíamos muchas helados, mirábamos en torno este pueblo. Cumplimos...

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards