axelinas

Alla inlägg under december 2010

Av Axelina Johansson - 25 december 2010 09:16

Good morning, people! :3


Hoppas att ni hade en superbra dag igår, och hade en massa kul för det hade jag! :p Jag är verkligen nöjd med gårdagen, trotts att det var emot hur jag alltid har firat julen.. Det hände en sak på kvällen som gjorde dagen mer än dubbelt så mycket bättre,,men jag kan inte rikigt säga vad det är,,;) Men damn, me like. veryvery good! :D


Men julen är verkligen inte över för min del, den har bara precis börjat! På söndag så kommer alla jävla syskon hit (^^), så vi ska fira lite större då xd Idag så hade jag velat gått på rean, men ryktet går att den inte börjar försten på söndag..(n) Så vad jag hittar på idag är inte bestämt, men det kan snabbt bli "fullbokat"x)


Jag hatar verkligen den sits som jag sitter i nu.. Morsan hade skickat med en massa julklappar, "god jul-sms" osv.. Jag vill helst inte ha någon kontakt med henne alls, men borda jag inte typ ringa och tacka? Fuck! I just wish that she could erase me! :(

Jag mår inte alls bra när jag tänker på det, men jag tror aldrig att jag kommer att kunna bli helt "fri" från henne.. Usch! But i want let her bring me down (Y)




Peace out! <3

Av Axelina Johansson - 24 december 2010 18:23

Nu har vi käkat och tomten har vart här och lämnat säcken!^^ Och jag måste säga att det var fan den läskiigaste tomten jag någonsin har sett! ;o Haha, farsan är ganska skräckinjagande faktikst ;)

Jag har fått hälften av klapparna nu, och kommer inte att få de resterande försten på söndag när alla andra ungar kommer.. Men hittills så är jag nöjd! ;D

Har äntligen fått mina efterlängtade hörlurar! (Y) Saknat att kunna lyssna på musik med bra kavlitet..

Har även fått pengar, smycken, spel^^, kläder mm. Nä, nu ska jag allt gå och leka lite med mina saker, hasta luego <3


  

Mina lurar! ;D skullcandy (Y)

Av Axelina Johansson - 24 december 2010 15:42

Jag satt, som många andra gör nu vid den här tiden, och kollade på kalle anka.. Men jag var tvungen att gå därifrån för jag klarar inte av det. Dels så tycker jag inte att det är så kul, men när lady och lufsen kom så var jag tvungen att gå. Allting som är italienskt eller som har med italien att göra påminner mig av "the italian trio" som jag kallar dem.. Jag är inte tillräckligt stark än för att höra italienskan, eller sången. Jag kommer ihåg hur jag och jasmine snackade om den,,

Så iställen för att sitta där och plåga mig så har jag gått iväg för att torka mina tårar och väntar nu på maten. Jag känner hur det doftar, och det som lockar mest för tillfället är köttbullarna! 


   

 Bella notte.. <3


Sam Montana<3

Jasmine FUCKING Marchetti <3 

*text borttagen* <3


Av Axelina Johansson - 24 december 2010 12:22

Efter en reäl julfrukost med tomtegröt och julskinksmacka så är julstämmningen på topp! (Y) Efter lite mys framför tv:n så gick vi ut på en liten promenad. Och fyfään vad kallt det är ute! :o Det är nästan -13, och det blåser jättekallt :s Svensk vinter! :D Det är riktigt mysigt med all snö ute,, dock inte lika kul när farsan ska mula en 24/7^^ Haha, men jag gav allt igen..;)


Just nu så sitter jag med blekningsmedel i håret och lyssnar på julmusik! :p Snart så ska jag ta och skölja ut det och börja göra mig iordning! :D

Önskar er en fortsatt trevlig jul! x))


Peace out! <3

  

Av Axelina Johansson - 24 december 2010 08:48

Tänker absolut inte sitta vid datan länge idag, men något inlägg ska jag iaf försöka hinna med! :p Jag känner verkligen att det är julafton. Trots att det är så olikt julafton som det brukar vara, så känner jag magin. Ni vet, den magiska känslan man får i magen, när jag ser granen med alla klappar under, kollar på alla dåliga julfilmer som spelar varje år, maten..

Det kommer att bli en lugn jul för min del. Ingen stress, bara njuta av familjefriden :p Det är härligt!

Tomten har redan vart hör och lämnat två paket till oss var, så vi får en försmak av vad som väntar ikväll^^ Jag fick en parfym, vanilj som jag älskar! Älskar verkligen den "oskyldiga" doften.,,. Fick även en kaffekopp, där det står "I <3 MY COMPUTER". Haha, farsan och malin,  tomten, måste ha haft riktigt kul när han köpte den x)

 

Vill bara passa på att önska er alla, en jävligt god jul! Ni får ha det superkul och ta tillvara på dagen/varandra! Skippa all stress och bara njut av julefriden :D

 

Peace out! <3

Av Axelina Johansson - 23 december 2010 22:25

Jag mår,,bra (?) nu, det känns ganska bra iaf! Jag kan äntligen skratta igen och jag känner juleglädjen. Men jag vet en som verkligen inte alls mår bra.. Jag kan inte direkt säga att jag känner honom så bra, men på något sätt så känner jag ansvar för honom. Som om han vore min bror..

Jag vet att han har det förjävla tufft just nu, men jag vet inte vad jag kan göra för att hjälpa honom. :/ Dels så "vill" han inte ha hjälp, (jag tror egentligen att han vill ha det, men han vill inte blanda in mig i de kretsarna. för farligt), sen så bor han ju inte ens i samma land, vilket gör det ännu svårare..

Men jag nästan skäms över att jag mår som jag mår, när inte han gör det.. Vi har några saker gemensamt *text borttagen*.

Är det skuldkänslor? Jag vill inte må bra, om det är någon som jag verkligen bryr mig om som mår skit! Jag pallar inte det!

Men jag vet inte vad jag ska göra..;S

 

*************************'

Nog med för funderingar för ikväll^^ Ska ta och sätta mig med familjen och kolla på film och äta en julskinssmörgås, (ingen jävla aning om hur det stavas^^)

Ni får ha det super, (Y)


Wish u guys a sweet dream or a beautiful nightmare!

Peace out! <3

Av Axelina Johansson - 23 december 2010 21:00

Det här får bli det sista inlägget för dagen. Så jag tänkte bara önska er en riktigt God Jul! :D

  


Av Axelina Johansson - 23 december 2010 19:37


Den här låten knarkades förra julen! :P mktmkt good stuff ;)

Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards