axelinas

Alla inlägg under december 2010

Av Axelina Johansson - 6 december 2010 09:39

Första lektionen, matte, börjar kl. 12.15 så det är ganska chill! :p Jag borde vara nervös tycker jag, men jag känner inte ett skit just nu ;o Det senaste så blir jag nervös för ingenting, men tydligen inte för det här..

Jag vill ju inte direkt bli nervös eller så, men jaja^^ Hoppas verkligen att det blir bra, hör av mig senare om hur det gick   


Peace out <3

(L)

Av Axelina Johansson - 5 december 2010 21:03

Av Axelina Johansson - 5 december 2010 20:29

70|\/|012120\/\/  |  \/\/|11  |\|07  |\/|4|<3  54|\/|3  |\/||574|<3  |  |)||)  1457  71|\/|3.

7|-|3  7|-|||\|65  7|-|47  |  12361237,  |5  7|-|3  7|-|||\|5  |  |\|3\/312  |)||)


Av Axelina Johansson - 5 december 2010 18:07

Boliboli!   


Idag har det vart en riktigt skön dag! Jag vaknade hyffsat tidigt för att vara en söndag..och redan kl. 10.00 så var vi vid centralen. Jag följde med hela familjen när vi skulle "lämna av" Yvonne, (Malins mamma), som har vart hos oss i helgen :p

Efter det så gick vi runt lite inne i Nordstan, och det var jätteskönt faktiskt. Eftersom att det är så jävla mycket snö just nu (^^) så är det inte så många som orkar/kan ta sig in för att shoppa. Men det är väldigt smidigt att ta vagnarna..

Så min frukost åt jag på donken idag :p

Jag gjorde slut på en ganska stod del av mina pengar igår, så jag shoppade inte så mkt idag, men jag kunde inte låta bil att köpa en ficklampa. Haha, jag har ingen aning om vad jag ska ha den till, men den var jättesöt, så jag var tvungen    Liten och rosa :D


Imorrn så är det min första dag på angeredsgymnasiet och jag är inte ett piss nervös ;o Antar att det kmr imorrn, menmen^^ Det känns helt ok iaf, än sålänge. Jag menar, om det inte funkar så kommer jag mer än gärna tbk till donner..

Första lektionen börjar kl. 12.15 imorrn, vilket känns superbien!  Sovmorgon, det tackar jag inte nej till ;)


  

haha, en bild från i sommras :p

Av Axelina Johansson - 5 december 2010 09:16

Ja, man kan verkligen säga att jag fyndade igår! Jag handlade bara för drygt 1300 kr, och jag fick tag i massa behövligheter!   

Jag hittade inte den jackan som jag ville ha, men den som jag köpte var ändå helt ok.. En blå dunjacka med en pälskrage. Det som jag inte gillade var att den var ganska kort, jag skulle vilja ha en jacka som går över rumpan, menmen :p

Kläder köpte jag inte alls mycket faktiskt. Ett par byxor, ett linne och strumpor och underkläder..

Men jag har nästan köpt klart alla julklappar till mina syskon iaf! (Y) Det är jävligt jobbigt/dyrt att ha många syskon. Även om bara två av dem är mina helsyskon, så ha jag fyra stycken till att köpa till..-.-' Men det är ganska lött när de är såppas små som de är. Och den julklappen som jag är mest nöjd med är min julklapp till Malin   Hoppas att hon blir nöjd iaf.


Sen så köpte jag ganska mycket nytt smink. Det är något som jag använder nästan dagligen, så jag passade på att köpa lite nya appligations verktyg (y)

Men det absolut bästa köpet jag gjorde var var varken julklappar, kläder eller smink.

Jag köpte första säsongen av V.Ä.N.N.E.R   Hahaha, call me a freak, but i really love those guys!   


Kan tyvärr inte ladda upp nägra nya bilder på ett tag.. Min mobil är ju inne på lagning så...:(

Av Axelina Johansson - 3 december 2010 21:14

Wiie, imorrn så drar vi till Ullared!   Jag ska se till och köpa mig en reäl vinterjacka för den jag har nu är.."förbrukad"^^ Jag ska även passa på att köpa lite julklappar, har inte fixat till någon än :$

Och det visade sig att Linnda också skulle dit    Så jag ska passa på att söka upp henne när jag är där^^ haha, det skulle vara riktigt kul om jag vågade efterlysa henne vid den stora megafonen.. ;9 haha x)

Vi kommer att åka tidigt härifrån, vi åker redan vid 06.00 :o

It's gonna be hard!

  

Av Axelina Johansson - 3 december 2010 18:40

Nu är min tid på donner över. Och en sak som förvånar mig är hur svårt det var att säga hejdå.. Jag blev nästan gråtfärdig!   Det betyder mer än vad man kan tro att höra dem säga att det är synd att man ska sluta och att de kmr att sakna mig! Men de önskade mig lycka till och sa att jag var välkommen tillbaka om det inte skulle funka (:


*text borttagen* 

**************************************************
**************************************************
**********
Jag vet inte om det är rätt beslut jag har tagit, för nu så känns det verkligen hemskt! Men jag hoppas verkligen att det bli bra, och om det inte blir det så får jag försöka komma tillbara <3
 
  
I REALLY GONNA MISS YA! :* <3

Av Axelina Johansson - 3 december 2010 12:46

Nu är alla papper klara, och jag är utskriven från donner. Så just nu så är jag en "avhoppare". Jag går alltså inte på något gymnasium :/ Jag vet inte riktigt hur det känns..  Men det gick ganska smidigt ändå, fick leta reda på några lärare, de önskade mig lycka till och bad mig att komma och hälsa på :p

Det känns bra ändå. Men jag har fortfarande inte sagt ngt till klassen än.. FUCK! Helst så skulla jag bara vilja gå här ifrån utan att säga ngt, men jag tror inte det ^^ Egentligen så skulle jag kunna gå här ifrån nu, men jag stannar kvar på svenskan och historian bara för att   





Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards