axelinas

Alla inlägg under december 2010

Av Axelina Johansson - 18 december 2010 14:20

*text borttagen*

Av Axelina Johansson - 18 december 2010 11:33

Ditt hjärta må ha slutat slå. Du må ha tagit ditt sista andetag. Men du är inte död! Efter att jag träffade dig så har du blivit en del av mig, så du lever kvar inom mig! Jag kommer aldrig någonsin att glömma er, och jag vet att ni tror mig. Det finns ingen som er, och det är en jävligt stor ära att få ha lärt känna er! <3

Jag tänker aldrig säga farväl till er, men jag hoppas att ni är på en bättre plats..


Ni lärde mig något, ni lärde mig att leva. På "rätt" sätt. Jag är så ortoligt tacksam  över att ni "valde" mig <3 Jag kommer ihåg allt ni har sagt, någonsin! Jag har det nerskrivet, samlat på ett ställe, där jag "bevarar" er.


Jag kommer att fortsätta använda alla smarta ord och meningar som ni har uttryckt er genom. Jag älskar er, det vet ni! <3


Att vi träffade varandra, det var ödet! Det var meningen. Och jag tänker ta tillvara på allt det här. Ta åt mig allt vad ni har lärt mig, det ska inte vara för intet.


Tänker avsluta med ett citat från Sam Montana. Detta säger han efter att ha berättat om sitt liv;




"Detta har ingenting med uppmärksamhet att göra. Jag vill inte att någon ska tycka synd om mig. Jag vill därimot att folk ska ha lite "balls".

Leva även om det är tufft, jag ljuger inte när jag säger att det blir bättre.

/ peace, Sam Montana"

Av Axelina Johansson - 17 december 2010 12:55

Jag finner inga ord för den smärtan jag känner. Men det gör ont, så jävla ont och jag vill bara få slut på lidandet! Det skulle kunna vara över på ett par minuter, så jag tänker på det olika utvägarna som jag har. Vilket som är smärtsammast, hur lång tid det skulle ta.. Tänk om det finns en "andra sida"? Att när vi dör så kommer vi till en gemensam plats? Då har jag ingenting att vänta på!

Jag orkar ingenting längre, och det känns som om jag aldrig någonsin kommer att kunna skratta och le ingen.. Ända sedan jag fick reda på att de två personerna som betyder mest för mig var döda, Sam mördad och Jasmine tog livet av sig så har all min ork och vilja till liva bara försvunnit. Jag ligger ihopkurad och gråter, får attacker med jämna mellanrum..

Jag har aldrig någonsin kännt mig så jävla ensam som jag gör nu in my whole fucking life! Och det är nu när jag är ensam som jag överväger en enkel utväg..



När Sam flyttade tillbaka till italien så berättade jag för honom hur jag känner, att jag älskar honom otroligt jävla mycket! Varken han eller jasmine kunde tro mig först. De fattade inte hur man kunde älska någon som dem,, de sa att "du vet ju vad vi gör, vad vi håller på med. hur kan du älska någon sådan?" Det var det som sårade mig mest, att de inte såg. För mig var det uppenbart! Jag älskar honom, allt det han gör, det han står för och det han säger!


Han skickade den här låten till mig när han flyttade <3

Den säger allt!

Av Axelina Johansson - 17 december 2010 02:38

Jag har egentligen ingen ork att skriva ett inlägg just nu, men jag känner att jag måste.. I sommras så träffade jag Sam Montana. Honom har jag skrivit om i tidigare inlägg där jag beskriver min otroligt starka kärlek till honom, även till hans syster som jag blev vän med <3

De flyttade tillbaka till italien så vi samtalade bara via msn den senaste tiden.. Nu var det någon vecka sedan vi snackade med varandra, så jag har inte skrivit för, ja, jag trodde att han/hon av någon anledninge inte ville prata med mig.. Men idag vid 21 tiden, så fick jag ett meddelande från Sams msn.

"You're that girl my brother Sam and my sister Jasmine used to talk with, yeah?"

Jag blev först överlycklig över att xam skrev till mig, och tänkte inte på själva innebörden i det han skrev..Så jag svarade, yes, i am ;p

Han berättade för mig att det var något som han kände att han borde säga till mig, som Sam och Jasmine hade velat att han skulle säga, nu eftersom att de inte kan säga det själva.. Så börjar han att berätta att Sam är död och att Jasmine tog livet av sig..*text borttagen*

Allting är jävligt kompliserat och jag vet inte hur mycket jag kan avslöja ..

*text borttagen*

Tänk er att de här människorna har förändrat hela mitt liv med sina berättelser och sina åsikter. Att få haft chansen att lära känna dem, och bli vän med dem är en stor ära! Det var andra gången jag någonsin pratat med Kzam, och

*text borttagen*


Jag har aldrig gråtit såhär mycket i hela mitt liv, jag skakar, kallsvettas och mår jävligt illa! Jag vill bara ge upp. Att veta att jag aldrig någonsin kommer att få se Sam igen, aldrig någonsin få prata med honom.. Den känslan dödar mig! Jag fick aldrig möjligheten att få träffa Jasmine, det har jag längtat efter hur jävla länge som helst! Jag skulle verkligen vilja *text borttagen*

Kommer jag att fortsätta leva? Det känns inte så, jag var nära på att göra slut på lidandet redan ikväll, men jag har några obesvarade frågor kvar...



*bild borttagen*


*text borttagen*

<3


Av Axelina Johansson - 16 december 2010 20:37

JAG SÅG JEAN-PIERRE FRÅN UNG & BORTSKÄMD IDAG! :D

haha, jag vet, kändiskåt som fan, men :D Efter det jag har sett av honom, så tycker jag verkligen om honom! Han verkar bra (y)


  


Efter skolan så följde jag med susanna in till stan för att handla lite julklappar. Det var hur kul som helt, vi har vart flumma hela dagen, och skrattat hur mkt som helst!^^ Vi gick runt i stan och flummade, så såg vi Jean-Pierre från ung och bortskämd! Haha, jag blev hur glad som helst, och ja, han är supersnygg! ^^

Kom nyss hem faktiskt, och jag gjorde bara ett nämnbart köp...

Jag köpte "IQ-piller"^^ haha, dyrt som fan, men hur kul som helst! HAHA! :D


Av Axelina Johansson - 16 december 2010 10:09

God morgon på er allesammans! ;D


Det känns som om det kommer att bli en bra dag idag (y) Jag är på bra humör, och jag tror att jag ska träffa ***** idag.. Vi får se hur det går^^


Fan vad halt det är ute! :O Jag har inte gjort någon riktigt stor vurpa iår än, jag har rammlat och så, men inget allvarligt^^ Men jag ser massor som rammlar och som har ramlat. Och jag tycker så synd om dem! Det är svårt redan nu att gå på isen, och det är mycket värre med kryckor! Usch! :S


Nu måste jag dra till min spanska
Hasta luego! <3

Av Axelina Johansson - 15 december 2010 17:27

Ja, det är jag faktiskt värd efter idag tycker jag (y) Jag känner att jag verkligen har tagit tillvara på dagen och gjort "behövligheter"

Jag har städat mitt rum, vilket jag har börjat göra varje onsdag.

Jag har pluggat ganska mkt idag iaf^^ Inte helt klar än, men jag ska allt se till och kunna det imorrn..

Sedan så åkte jag in till stan och handlade de sista julklapparna (Y) Jag ville egentligen inte köpa ngt till mamma, men det fick bli en chokladask iaf. Det är verkligen inte mkt, men det är ändå litet. Hon förtjänar inte ens den..

I stan så träffade jag Jenny och Emelie, från angered.. Vi har inte snackat så mkt efter att jag slutade där..*text borttagen*


Av Axelina Johansson - 15 december 2010 10:37

Älskar den här! Lyssna vettja ;)


Presentation


Yo!
Jag heter Axelina och är en av många undomar som bor i staden Göteborg. Även om jag inte sticker ut utseende messigt, så gör min personlighet, det kan jag lova ;) Jag har varit med om saker som har förändrat mig helt, och har fått mig att se på livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards